Alkohol i leki:) !!! PILNE !!!

1. Data: 2002-02-02 02:38:18

Temat: Alkohol i leki:) !!! PILNE !!!
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowna Grupe:)

Zadam pytanie moze nie zbyt proste, aczkolwiem mysle iz dostane wyczerpujaca
odpowiedz:

Otoz sprawa wyglada nastepujaco:

chce sie upic np. jakas mala iloscia alkoholu- jedno piwo ew. jedna 50 gram
wodki czytej. Jaki srodek (lek) mi w tym pomoze? Chce aby byl dosyc latwo
dostepny (z recepta nie ma problemu)
Jakie sa przeciwskazania takim praktyka? I jakie moga byc minusy tego?
A do tego jeszcze sobie rozumuje tak: jesli upije sie mala iloscia alkoholu-
czyli malo go bedzie we krwi czyli rano bedzie mi lepiej:)
I ile takie upicie trwa?
Robiliscie juz cos takiego?

Pozdrawiam, Krzys

ps. prosze o pilna odpowiedz- impreza w sobote
Dodam tylko ze mam 24 lata, w zyciu mi sie nie nudzi, na brak pieniedzy tez
jeszcze nie nazekam...

2. Data: 2002-02-04 08:30:47

Temat: Re: Alkohol i leki:) !!! PILNE !!!
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

k...@p...onet.pl wrote:
> Zadam pytanie moze nie zbyt proste, aczkolwiem mysle iz dostane wyczerpujaca
> odpowiedz:
[...]
> [...]
> ps. prosze o pilna odpowiedz- impreza w sobote
> Dodam tylko ze mam 24 lata, w zyciu mi sie nie nudzi, na brak pieniedzy tez

JESZCZE nie narzekasz. Jak sobie rozwalisz nerki i watrobe po takich
eksperymentach to zaczniesz narzekac na brak pieniedzy. Leczenie
kosztuje krocie.

cezar

p.s. To tylko glupi zart, prawda?

--