[Allegro] Ja nie jestem taka szybka...

1. Data: 2004-08-14 21:51:08

Temat: [Allegro] Ja nie jestem taka szybka...
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie same jaki termin wykonania (jak rozumiem dotyczy on obrazów
podobnych do wystawionego)...

--
Aneczka

1. Data: 2004-08-14 21:58:06

Temat: Re: [Allegro] Ja nie jestem taka szybka...
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

to powstawało 3 tygodnie

annaweronika

1. Data: 2004-08-15 08:22:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Aug 2004 23:51:08 +0200, "Aneczka"
<a...@g...pl> wrote:

>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29561973
>
>Zobaczcie same jaki termin wykonania (jak rozumiem dotyczy on obrazów
>podobnych do wystawionego)...

moze krzyzyki - kobyly...

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-08-15 11:04:41

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to ja nie umiem znaleźć, czy tam nie ma wymiarów obrazka?

Connie (W-wa)

1. Data: 2004-08-15 11:50:46

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrazek jest z "HAFTOW POLSKICH" 6/2001, wymiary 24/30 cm.
Robi sie go wyjatkowo szybko.
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-08-16 10:09:10

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Głuszek" wrote:

> Obrazek jest z "HAFTOW POLSKICH" 6/2001, wymiary 24/30 cm.
> Robi sie go wyjatkowo szybko.

Za ta cene? Same materialy sa chyba drozsze.

Th.

1. Data: 2004-08-18 08:59:39

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie powinno się sprzedawac z Haftów Polskich wykonanych własnoręcznie
haftów bo to nie zgodne z prawem autorskim.
Ciekawe czy ta Pani co je wystawia o tym wie :o)
Chociaz za taka kwote to bym nawet nie haftowala tego bo mulina wyjdzie
drożej.

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-08-19 12:06:58

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciekawe czy ta Pani co je wystawia o tym wie :o)
> Chociaz za taka kwote to bym nawet nie haftowala tego bo mulina wyjdzie

Jezeli chodzi o to prawo autorskie to na allegro nikt sie za bardzo tym nie
przejmuje (przynajmniej jezli chodzi o recznie robione rzeczy). Jak kiedys
przegladalam wystawione recznie przedmioty to wyszlo mi, ze wiekszosc jest
robiona na podstawie wzorow z gazet. Sadz jednak, ze za to nic nikomu nie grozi
i spraw sadowych z tego powodu nie bedzie. Lepsze jest jednak to, ze czesc osob
uzywa takze zdjec z gazet, co moim zdaniem jest juz lekka przesada.

Sylwia (Lodz-Warszawa)

witam
[ot] Prezenterka studia olimpijskiego
[ot] Prezenterka studia olimpijskiego