Allegro jeszcze raz - pomysł

1. Data: 2002-09-17 21:26:25

Temat: Allegro jeszcze raz - pomysł
Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Tak mi właśnie przyszło do głowy, ze jeżeli któraś nas licytuje coś
"robótkowego" na Allegro, to niech napisze, żeby inne jej nie podkupywały, a
co ważniejsze - nie windowały ceny... Zostałam tak właśnie dzisiaj
podkupiona - nei wiem czy przez którąś z Was, czy przez kogoś obcego, ale to
nie ważne, trudno;)). Natomiast już zgłaszam, że licytuję jako "watix" i
teraz licytuję "Igłą i nitką", aukcja nr 7313466.

Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2002-09-19 07:18:51

Temat: Re: Allegro jeszcze raz - pomysł
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Hej,
> Tak mi właśnie przyszło do głowy, ze jeżeli któraś nas licytuje coś
> "robótkowego" na Allegro, to niech napisze, żeby inne jej nie podkupywały, a
> co ważniejsze - nie windowały ceny...

Wiesz z jednej strony allegro polega właśnie na tym, żeby wywindować cenę i
sprzedać coś jak najdrożej. Ale zgodzę się z tobą, że pomiędzy sobą nie
powinnyście przesadzać z "konkurencją". Dlatego na forum przygotowałem
oddzielny dział "Kupię. Sprzedam, Zamienię" - który chyba bedzie się do tego
nadawał ?

http://sedno.com/forum/viewforum.php?f=5

Marcin (sedno.com)

1. Data: 2002-09-19 08:44:12

Od: Mirka <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Deręgowska wrote:
> [...]
> nie ważne, trudno;)). Natomiast już zgłaszam, że licytuję jako "watix" i
> teraz licytuję "Igłą i nitką", aukcja nr 7313466.

Ojej, jeśli chodzi o Annę to przyznaję się i przepraszam, ale chciałabym
sobie porobić trochę akcesoriów takich jak kosmetyczka i okładka, a tam
właśnie były... Nie pomyślałam, że to ktoś z grupy :(

Mirka
(Poznań)

--
"Listen Honey, mornings wear me out, afternoons are tiring, I work best
when I'm sleeping."

1. Data: 2002-09-20 06:46:16

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mirka <c...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@y...com...
> chciałabym
> sobie porobić trochę akcesoriów takich jak kosmetyczka i okładka, a tam
> właśnie były... Nie pomyślałam, że to ktoś z grupy :(

A co tem jest ciekawego z takich drobiazgów?

--------

1. Data: 2002-09-20 08:47:28

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też jestem bardzo ciekawa co to za kosmetyczka i okładka ?
:) pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-09-20 09:14:02

Od: Mirka <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> A co tem jest ciekawego z takich drobiazgów?

No właśnie kosmetyczka i okładka na książkę lub notes były wymienione w
opisie. Gazetki jeszcze nie dostałam, więc dokładnie nie wiem.

Mirka
(Poznań)

1. Data: 2002-09-20 17:45:45

Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma problemu:))) Naprawdę:) I dobrze, że to któraś z nas, a nie ktoś
obcy:)
Aneczka

1. Data: 2002-09-20 18:06:04

Od: Mirka <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam skanera, ale może któraś z Poznanianek zeskanuje jak już dostanę.

Mirka
(Poznań)

1. Data: 2002-09-20 20:20:39

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam skanera, ale może któraś z Poznanianek zeskanuje jak już dostanę.

Zeskanuje jak bede miala chwilke :)

Valentine
Poznan, Debiec

robienie na drutach