Aloe Vera 100% - gdzie to kupić???!!!!

1. Data: 2003-07-11 07:42:57

Temat: Aloe Vera 100% - gdzie to kupić???!!!!
Od: "Dawid" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, gdzie kupić żel - 100% czysty wyciąg z Aloe Vera ??
Ważne jest, aby był to właśnie żel (nie żadne mleczko, balsam czy krem) i
aby był 100% wyciąg, bez żadnych dodatków.

Mieszkam we Wrocławiu.

pozdrawiam
3majcie się

btw na pl.rec.uroda już pytałem - bez rezultatu :(

2. Data: 2003-07-11 10:26:31

Temat: Re: Aloe Vera 100% - gdzie to kupić???!!!!
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> aby był 100% wyciąg, bez żadnych dodatków.
>
> Mieszkam we Wrocławiu.
> btw na pl.rec.uroda już pytałem - bez rezultatu :(

Polecono Ci żel z Oriflame, ale on ma tylko 80% aloesu. Nawiasem mówiąc jest
bardzo fajny.

Grupę pl.rec.uroda spamowała kiedyś jakaś Beata. Polecała stronę:
http://www.aloeslublin.prv.pl/
jest tam jakaś galaretka, może będzie Ci pasować? Pisałam kiedyś do nich z
zapytaniem o ceny, które niestety okazały się jak dla mnie nie do
przeskoczenia :(
Napisz do nich, może coś Ci doradzą.
pzdr
Kasia

3. Data: 2003-07-11 22:01:21

Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Preparaty te rozprowadzane sa przez amerykanska firma dystrybutorów

4. Data: 2003-07-13 11:21:56

Temat: Odp: Aloe Vera 100% - gdzie to kupić???!!!!
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawid <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:belprc$ihe$...@n...news.tpi.pl...

> No właśnie, gdzie kupić żel - 100% czysty wyciąg z Aloe Vera ??
> Ważne jest, aby był to właśnie żel (nie żadne mleczko, balsam czy krem) i
> aby był 100% wyciąg, bez żadnych dodatków.

Hej, a może sparw sobie aloes i sam zrób coś z jego soku?
Pozdrawiam
m.

Re: płód człowieka
"Cital" -- czy ktoś zażywał ten lek ?