Alternatywa dla rożna w zabudowie

1. Data: 2008-02-08 17:30:54

Temat: Alternatywa dla rożna w zabudowie
Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przy okazji remontu w kuchni padł pomysł żeby zmienić sprzęt gotujący na
taki do zabudowy. Szybka wycieczka do jakiegoś Media i okazało się, że
piekarniki do zabudowy nie posiadają rożna za wyjątkiem dwóch firm o
nienajlpeszej reputacji czyli Amica i Ariston. Jak w takim razie przygotwać
kurczaka pieczonego bez rożna? Taki kurczak w brytfance to już nie będzie to
samo mimo termoobiegu. Pomóżcie rozwiązać dylemat:czy kupic w/w marki czy
brać lepszą markę bez rożna

dzięki
ak

2. Data: 2008-02-09 01:49:42

Temat: Re: Alternatywa dla rożna w zabudowie
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FROST" <a...@g...pl> napisał

> samo mimo termoobiegu. Pomóżcie rozwiązać dylemat:czy kupic w/w marki czy
> brać lepszą markę bez rożna

dziendobry.

czy SIEMENS nie posiada rozna?

Protz

3. Data: 2008-02-09 10:31:35

Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "FROST" <a...@g...pl> napisał

> dziendobry.
>
> czy SIEMENS nie posiada rozna?
>
> Protz

Nie znalazłem modelu z rożnem ani w Media , Electro, Euro RTV ani w
Ceneo.Był tylko jakiś bardzo drogi Elelctrolux. Gdzies indziej mam
poszukać???Może jakiś model możesz polecić.

Re: wizyta w rzeźni
PODSZYWACZ
Re: Żydzi różnych kategorii
Re: ä gđzië kőnië?