Amfetamina czy ecstasy ?

1. Data: 2004-03-12 16:11:58

Temat: Amfetamina czy ecstasy ?
Od: "horrep" <diabolator(NO SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów ! Chciał bym zapytać który z tych "środków"
jest bardziej niebezpieczny. Chodzi mi o takie odziaływanie jak wzrost
ciśnienia tętniczego krwi i przyspieszenie akcji serca. Z góry dziękuję za
pomoc i pozdrawiam.

2. Data: 2004-03-12 16:37:37

Temat: Re: Amfetamina czy ecstasy ?
Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem ecstasy, gdyz zalicza sie do 'kwasow', a amfetamine zaliczaja
do narkotykow lzejszych. Poza tym po amfetaminie czujesz pobudzenie, ale
masz wrazenie, ze Twoj umysl jest wtedy chlonny, jestes tez bardziej
wyczulony na bodzce. Przy kwasach jak ecstasy czy lsd cisnienie skacze jak
szalone. Ludzie pod ich wplywem moga tanczyc czy biegac godzinami majac
wielki przyplyw energii. W zwiazku z tym serce wali jakby zaraz mialo
wybuchnac, a czlowiek przy okazji odwadnia sie, gdyz nie ma uczucia
pragnienia..
takie jest moje subiektywne zdanie -> niestety z wlasnego doswiadczenia..
pozdrawiam
Aga

--
<...http://livia.neostrada.pl...>
<....@p...onet.pl....>

3. Data: 2004-03-12 22:09:00

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

FiLCiA wrote:

> [...]
> pragnienia..
> takie jest moje subiektywne zdanie -> niestety z wlasnego doswiadczenia..

Przepraszam za wyrazenie, ale bredzisz pod siebie.
Z badan Ricaurte wynika, ze N-metyloamfetamina jest neurotoksyczna
(i pewnie nie tylko z tych), a w przypadku normalnych dawek MDMA
nie stwierdzono neurotoksycznosci, wszelkie zmiany sa odwracalne.
Poza tym MDMA mozna brac kilka razy w miesiacu co najwyzej (bo po
prostu przestaje dzialac i powoduje gleboka depresje), a amfetamina
ma to do siebie, ze ciezko przestac. I powoduje stany paranoidalne.

PS. Oba te srodki zmuszaja uklad krazenia do ogromnego wysilku i
ryzyko rozwiniecia chorob, lub nawet zawalu, mozliwe jest w obu
przypadkach.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

4. Data: 2004-03-12 22:22:50

Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez dodalam, ze mowie to na podstawie prywatnych obserwacji..
Ja wiem jak organizm na to reaguje, a nie sypie nazwami rodem z encyklopedii
zdrowia. Poprostu okreslilam jak sie po tym czulam, wiec z wiadomych juz
wzgledow moja ocena moze sie roznic od ksiazkowych formulek..
Aga

--
<...http://livia.neostrada.pl...>
<....@p...onet.pl....>

5. Data: 2004-03-13 11:39:57

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

FiLCiA wrote:

> [...]
> encyklopedii zdrowia. Poprostu okreslilam jak sie po tym czulam, wiec z
> wiadomych juz wzgledow moja ocena moze sie roznic od ksiazkowych

To nie usprawiedliwia wprowadzania ludzi w blad stwierdzeniami
typu "ecstasy zalicza sie do kwasow". Jakich kwasow? Karboksylowych?
Nieorganicznych? A moze chodzilo Ci o LSD?

6. Data: 2004-03-13 15:00:35

Od: r...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Te Warzywko!!! Odwal się od dziewczyny. Przecież z kilometra widac że żałuje
że brałą. A poza tym nikogo nie wprowadza w błąd. Jeśli ktośjest na tyle głupi
żeby brać to i tak weźmie. A ty lepiej wróc już do swoich książeczek i
poczytaj sobie jeszcze. O kwasach jużnie musisz ale może trochę o ludziach. A
najlepiej rusz dupę z bibloteki.

7. Data: 2004-03-13 17:17:11

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...fm wrote:

> [...]
> książeczek i poczytaj sobie jeszcze. O kwasach jużnie musisz ale może
> trochę o ludziach. A najlepiej rusz dupę z bibloteki.

Mi nie wystawiles swiadectwa. Sobie -- owszem.

Bez podrowien,
--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

Bol glowy
to normalne czy nie?
Pekajace naczynia
Ministerstwo Zdrowia -brawo kolejne bardzo rozwazne dzialanie
rozczep wargi