Analiza Pinokia przeprowadzona przez LeoTara

1. Data: 2016-03-06 18:39:04

Temat: Analiza Pinokia przeprowadzona przez LeoTara
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak poczucia własnej wartości, który każdy na swój indywidualny sposób
stara się zapełnić manipulację z zamiarem zdobycia indywidualnego
niewolnika, który będzie "kozłem ofiarnym".

------
Zadziwiająco trafnie, spodziewałem się znacznie gorszej analizy, ale
jestem pozytywnie zaskoczony prawdopodobieństwem że się zgadza.

2. Data: 2016-03-06 18:51:04

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 18:39, pinokio pisze:

> Zadziwiająco trafnie, spodziewałem się znacznie gorszej analizy, ale
> jestem pozytywnie zaskoczony prawdopodobieństwem że się zgadza.

Nie myślałem, że zdecydujesz się to opublikować.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

3. Data: 2016-03-06 19:00:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 18:51, LeoTar pisze:
> Nie myślałem, że zdecydujesz się to opublikować.

Może dam przykład, aby inni dali się zanalizować ;-)

4. Data: 2016-03-06 19:07:46

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 19:00, pinokio pisze:

> Może dam przykład, aby inni dali się zanalizować ;-)

Ta, anal, anal, tutaj większość to lubi. I lubią się dumnie odróżniać od
pedziów.

5. Data: 2016-03-06 19:08:32

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 19:00, pinokio pisze:

> Może dam przykład, aby inni dali się zanalizować ;-)

Najlepsza analiza to autoanaliza pod presją jakichś zdarzeń losowych. No
i człowiek musi bardzo chcieć rozwiązać problem. Tak było ze mną.
Przeprowadziłem uczciwą autoanalizę oraz analizę mojego najbliższego
otoczenia. Oczywiście miałem potknięcia ale jak się już raz się wejdzie
na tą ścieżkę to nie ma z niej odwrotu. To jest jak potężna ssawka,
która zasysa człowieka i likwiduje opory.

6. Data: 2016-03-06 19:32:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-06 19:07, obywatel CookieM uprzejmie donosi:

> Ta, anal, anal, tutaj większość to lubi. I lubią się dumnie odróżniać od
> pedziów.

I większość to robi. Tyle że nie chcą ani przed ani po spojrzeć w oczy.
Zboczeńce.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

7. Data: 2016-03-06 19:36:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 19:32, Qrczak pisze:

> I większość to robi. Tyle że nie chcą ani przed ani po spojrzeć w oczy.
> Zboczeńce.

Jaka większość? anal chyba lubią tylko wyjątki

8. Data: 2016-03-06 20:18:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Mar 2016 19:00:32 +0100, pinokio napisał(a):

> Może dam przykład, aby inni dali się zanalizować ;-)

Nie uznaję analu 3-]

9. Data: 2016-03-06 20:22:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Mar 2016 19:32:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-06 19:07, obywatel CookieM uprzejmie donosi:

> I większość to robi. Tyle że nie chcą ani przed ani po spojrzeć w oczy.
> Zboczeńce.

Skoro anal, to niby dlaczego mają... w oczy?
:-|

10. Data: 2016-03-06 20:31:52

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-03-06 19:07, obywatel CookieM uprzejmie donosi:

> I większość to robi. Tyle że nie chcą ani przed ani po spojrzeć w oczy.
> Zboczeńce.

Naprawdę nie uważasz, że to po prostu obrzydliwe?!

--

Chiron

Zamach?
Re: Zdrowe podejście do tematu