Analiza snów...?

1. Data: 2003-10-28 07:59:36

Temat: Analiza snów...?
Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Zdarza mi się ostatnio mieć strasznie dziwne sny - dzisiaj na przykład w
moim śnie pojawiła się następująca scena:

dom mojego przyjaciela, ja, i jakaś dziewczyna bliżej niezidentyfikowana:
mój przyjaciel ma do mnie pretensje, odgraża mi się, że karmiłem jego
"siostrę" [w znaczeniu "najlepszą przyjaciółkę", która nota bene w
rzeczywistym życiu wcale nią nie jest] na imprezie, po pijanemu,
"procesorami"...

ktoś ma jakieś pomysły na interpretacje tegoż...?
ta "siostra" za ładna nie jest, więc tym bardziej mnie to martwi, że
pojawia się w moich snach, i to jeszcze w tak niedwuznacznych sytuacjach
jak "karmienie" - z tym, że "procesorami"... :/

dodam jeszcze, że informatyki nie studiuję, a technologii informatycznej w
szkole już nie mam, nie zajmuję się też żadnym tweakingiem [wbrew ksywce
;)]/overclockingiem i innymi takimi rzeczami związanymi z hardware'm, więc
nie mam pojęcia skąd ten procesor... :///

z góry dzięki za wszelkie pomysły :)))

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-10-28 12:44:13

Temat: Re: Analiza snów...?
Od: "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

alt.pl.psychologia.sny

Kredka

1. Data: 2003-10-29 08:54:35

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tweek" <t...@p...com> napisał w wiadomości

Znasz slowka 'tweakingiem' i 'overclockingiem' - wiec jednak musales sie z
tym zetknac :)
Duch

1. Data: 2003-10-29 09:19:35

Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch [z adresu e-mail a...@p...com] napisał(a):

: Znasz slowka 'tweakingiem' i 'overclockingiem' - wiec jednak musales
: sie z tym zetknac :)

haha, no fakt, kiedyś interesowałem się komputerami, czytałem jakieś
CD-Action i takie tam, ale to było kupę czasu temu, ostatnio w ogóle się
tym nie interesuję, więc dziwi mnie to karmienie koleżanki procesorami...
Gdyby ona jeszcze jakaś fajna była... Ale jest błeee... :P

1. Data: 2003-10-29 22:01:58

Od: "prompter" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. Sny mają to do siebie, że potrzebują trochę więcej informacji
"okołosnowej" aby je w miarę trafnie zinterpretować. Interesuje mnie to co
dzialo się w Twoim życiu w ciągu ostatnich kilku miesięcy (tylko istotne
zmiany) oraz to czy jesteś w stanie określić porę występowania tego snu.
Jeśli to Cię krępuje, zostaw wiadomość na gg 2525255
pozdro
Adam

1. Data: 2003-10-30 00:02:30

Od: " Alonso Harris" <a...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tweek <t...@p...com> napisał(a):

> Witam :)
> Zdarza mi się ostatnio mieć strasznie dziwne sny - dzisiaj na przykład w
> moim śnie pojawiła się następująca scena:
<ciach>

nie przejmój się ja przypominam sobie taki:

Siedze na molo mocze nogi obok mnie stoi wiadro z ziemniakmi, gdy spojrze na
tafle wody widze jak pływaja tam łodzie podwodne i tymi ziemniakami w nie
rzucam :) Sny są nieobliczalne:)

Pozdrawiam

Alonso _Harris

Stany lękowe u 6-latka