Ananasy, koraliki... takie coś wymyśliłam :)))

1. Data: 2006-05-01 17:22:12

Temat: Ananasy, koraliki... takie coś wymyśliłam :)))
Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, poddaję do oceny efekt kilkudniowego niedziałania mojego forum :))
Ten limit transferu ma też dobre strony, jest czas na szydełko i takie tam
;)

http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=1319
1#13191

A tutaj jeszcze poprzedni "druciany", dla tych co nie widzieli-
http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=1299

Oba sweterki wymyślałam sama, ten druciany, to gdzieś podobny na allegro
wypatrzyłam, tyle, ze robiony maszynowo, wpadł mi w oko, no i teraz już mam
coś takiego mniej więcej ;)

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/

2. Data: 2006-05-01 18:56:10

Temat: Re: Ananasy, koraliki... takie coś wymyśliłam :)))
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu!!!
Oba są rewelacyjne :)
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

3. Data: 2006-05-01 21:41:25

Od: "Mari " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maranta1 <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wypatrzyłam, tyle, ze robiony maszynowo, wpadł mi w oko, no i teraz już mam

Ten zielony z melanżem to bardzo jest na czasie. No. no nie spodziwałam się ,
ze siegniesz do zasobów awangardy. jest b. kobiecy i sexi

4. Data: 2006-05-02 07:06:29

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mari " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ten zielony z melanżem to bardzo jest na czasie. No. no nie spodziwałam
> się ,
> ze siegniesz do zasobów awangardy. jest b. kobiecy i sexi

Hi, ostatnio jakoś za bardzo w awangardę wdeptuję, falbanki, różyczki,
brugijki, kwiatowe kołnierze, ażurki, bolerka, topiczki... :)) Nawet mi się
ten styl spodobał i trudno mi z niego wyjść jak juz raz wdepnęłam, wpadłam
po uszy ;)
Większość z tych rzeczy jest w galerii (
http://maranta.livenet.pl/galeria.htm )

Dzięki za pochwały bluzeczki :)

5. Data: 2006-05-02 17:42:20

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=1319
1#13191

Marantko masz sie czym pochalic, naprawde sliczne te ananaski z koralami w
sam raz na jakis wieczor taki sexowny brawo, wiedzialam ze jak Twoje forum
nie działa to cos robisz :)

A to moj nowy topik http://img135.imageshack.us/my.php?image=topik4vi.jp
żeby nie było że nic nie robie hihihi

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

6. Data: 2006-05-03 05:59:13

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> A to moj nowy topik http://img135.imageshack.us/my.php?image=topik4vi.jp
> żeby nie było że nic nie robie hihihi

Moniczko, śliczny topik, właśnie go podziwiałam wczoraj, aż mi oczy na
wierzch wyszły.
Stworzyłaś kolejną bardzo udaną pracę, brawoooo :)

Ja teraz jestem na etapie nauki frywolicenia, właśnie wstałam po
nieprzespanej i przefrywoliconej nocy, no cóż łyknełam bakcyla :D

7. Data: 2006-05-04 17:10:03

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to moj nowy topik http://img135.imageshack.us/my.php?image=topik4vi.jp
> żeby nie było że nic nie robie hihihi

A masz moze zdjecie pleckow, jesli tak to wrzuc prosze.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

8. Data: 2006-05-04 20:54:44

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Głuszek" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> A masz moze zdjecie pleckow, jesli tak to wrzuc prosze.
>
> --
>
> Pozdrawiam Ula Wrocław

Oj, niestety nie ma pleckow, ale tam i tak nic nie ma tylko trzy pary wiazan
(na szyi, w polowie plecow i w talii i to wszystko)

9. Data: 2006-05-05 20:12:56

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, niestety nie ma pleckow, ale tam i tak nic nie ma tylko trzy pary
wiazan
> (na szyi, w polowie plecow i w talii i to wszystko)

Aha, dzieki za odpowiedz

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

Proszę o pomoc