Anchor w Nowym Saczu

1. Data: 2005-07-19 18:45:47

Temat: Anchor w Nowym Saczu
Od: "asik" <a...@n...solutions.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - gdzie mozna kupic? Kayra siedzi na wsi i mulinki jej sie
skonczyly.. :) A do Sacza w miare blisko.
Pozdrawiam w imieniu swoim i Kayry - asik(Anka)

--
^ ^
>* *< asik[at]is[dot]net[dot]pl
( )_____/ www.asik.solutions.net.pl/
" " Nie mam czasu, głaszczę kota.

2. Data: 2005-07-25 19:23:10

Temat: Re: Anchor w Nowym Saczu
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asik" napisał w wiadomości ...
> Jak w temacie - gdzie mozna kupic? Kayra siedzi na wsi i mulinki jej sie
> skonczyly.. :) A do Sacza w miare blisko.
> Pozdrawiam w imieniu swoim i Kayry - asik(Anka)

Ja się zaopatruję w pasmanteriach przy ul. Lwowskiej.
1. Na wprost wylotu ulicy Kraszewskiego.
2. Kilkadziesiąt metrow dalej idąc w "dół" ulicy (tzn. odchodząc od centrum)
w małym... baraczku (?) na wprost wylotu ul. Kochanowskiego.

Ponadto ul. Sobieskiego, ul. Nawojowska obok sklepu Kuguar, wąska uliczka od
Rynku obok sklepu Merino.

Nie potrafię nic powiedzieć na temat cen we wspomnianych sklepach, ponieważ
pierwiastek męski siedzący we mnie nie pozwala mi skupić się na "kobiecych"
zajęciach, ale...

Pozdrawiam i życzę miłego wyszywania

AgaWa & Malutek (~07.08.2005)

3. Data: 2005-07-27 07:04:16

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za informacje, ale 24 lipca wrocilam do cywilizacji i dokupilam mulinki
juz u siebie, ale info zapamietam, bo na wsi podnowosadeckiej bywam jednak
czesto ;-)))

Krysia
(Gliwice)

[OT] farbowanie kozucha