Sterydy

1. Data: 2002-04-24 17:36:41

Temat: Sterydy
Od: "Paweł Brodowski" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eloooooooooooooooo wszystkim.

Mam kolege w klasie który brałd sterydy i zachowuje się juz od dłuższego
czasu bardzo dziwnie. Chciałem się dowiedzeć czy sterydy mają jakiś wpływ na
psychikę człowieka ?

--------------------------------
Paweł Brodowski
i...@k...gliwice.pl

1. Data: 2002-04-24 17:45:50

Temat: Re: Sterydy
Od: "Minka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak

1. Data: 2002-04-24 17:53:30

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Domyślam się, że pytasz o sterydy anaboliczne.
Maja wplyw na psychike czlowieka i na jego metabolizm /bialka konkretnie/.

W krwi tegoż pana wiecej testosteronu, meskiego, naszego. A jak wiecej
testosteronu to i agresja wieksza i pare innych rzeczy. Krew gestnieje i
zakrzepy sie robia - mozna wykitowac. Polec koledze zeby sobie zbadal
wskaznik Quicka /protrombinowy, czy jak mu tam/, a potem skonsultował to z
lekarzem, to moze mu przełozy ten lekarz, że sobie duza krzywde robi,
domyslam się, ze w mlodym wieku.

Tylko delikatne z nim rozmawiaj, zeby ci nie przyp.... jak z nerw wyjdzie.
Albo donies jego rodzicom.
Albo napisz do dyrektora, ze bierze narkotyki, to go zbadają, i może przy
okazji uratuja.

Najlepiej to go omijaj z daleka. Nie zauwazaj. Motyla noga.
Pozwol dzialac przyrodzie, tym wszystkim prawom selekcji i doboru, koles sie
wykonczy i bedzie o jednego glupka mniej.
I wiecej miejsca dla nas, wrazliwych.

Adolf /rw/

1. Data: 2002-04-24 17:55:00

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello Minka

> tak

a skad wiesz ?

rw

1. Data: 2002-04-24 21:34:55

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remo" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Domyślam się, że pytasz o sterydy anaboliczne.
> Maja wplyw na psychike czlowieka i na jego metabolizm /bialka konkretnie/.

nie ma dowodow scisle naukowych na temat wplywu na psychike sterydow (w
sensie przejawow agresji 'roid rage')

> W krwi tegoż pana wiecej testosteronu, meskiego, naszego. A jak wiecej
> testosteronu to i agresja wieksza i pare innych rzeczy. Krew gestnieje i

no jak wyzej

> lekarzem, to moze mu przełozy ten lekarz, że sobie duza krzywde robi,
> domyslam się, ze w mlodym wieku.

lepiej polecic badania aspat, alat i bilirubine calk.;)

> Albo napisz do dyrektora, ze bierze narkotyki, to go zbadają, i może przy
> okazji uratuja.

tak tak... badanie poziomu testosteronu to pare stowek... juz leca i robia
przy tescie na obecnosc narkotykow... pomysl - to nie boli ;)

> [...]
sie
> wykonczy i bedzie o jednego glupka mniej.

i glupich :)

1. Data: 2002-04-24 21:42:43

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No kurcze tak dobrze żarło przez cały post. Aż bił profesjonalizm And3asa.
A na koniec .... .
To ostatnia linijka ....
Fe.

I znowu rozczarowanie, motyla noga.

rw

1. Data: 2002-04-25 07:08:54

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko delikatne z nim rozmawiaj, zeby ci nie przyp.... jak z nerw wyjdzie.

:-))
Tylko jak tu zaczac?
Ze sie "wrazliwy inaczej" zrobil?

1. Data: 2002-04-25 07:39:13

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> No kurcze tak dobrze żarło przez cały post. Aż bił profesjonalizm And3asa.
> A na koniec .... .
> To ostatnia linijka ....

Moze tez sterydy bierze i mu cisnienie skoczylo? ;-)

1. Data: 2002-04-25 09:52:27

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
And3asa.

> Moze tez sterydy bierze i mu cisnienie skoczylo? ;-)

ale jestes super :D strzel se steryda zeby mozg Ci urosl ;)

1. Data: 2002-04-25 12:55:53

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andr3as" napisal:

> nie ma dowodow scisle naukowych na temat wplywu
> na psychike sterydow (w sensie przejawow agresji 'roid rage')

Ja moge sie wypowiedziec tylko z doswiadczenia. Nie tyle, ze sam biore co
znam wielu takich, ktorzy biora. U zdecydowanej wiekszosci poziom agresji
sie zwiekszyl. Najgorsze gdy taka osoba mieszala sterydy z alkoholem. W
tych chwilach naprawde potrafila zaszalec i trudno bylo ja uspokoic nawet
przez bardzo bliskie osoby. Paru chlopakow w tym czasie probowalo takze
popelnic samobojstwo.

pozdrawiam
Greg

Lubi, nie lubi, lubi, nie lubi...??? Czyli jak nie niszczyć kwiatków...
Problem uzaleznienia od pracy.
szukam: społecznosci wirtualne
Czlowiek...przypadkiem.. .myslacy
[OT] Dobra nowina: Raj dla wszystkich ;-)