Anekdota

11. Data: 2006-08-28 01:10:50

Temat: Re: Anekdota
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
news:1855370.lRkpNMFUCX@okzsajipas.ten...

> No zobacz, a ja od ochrzczenia -- chrześcijaninem. Niby nic, ale różnica
> znaczna :->.

Prawda, to była tylko sugestia na sugestie, nie interesuje mnie religia
dopóki nie znajdą się ludzie, którzy chcą przez nią lub przy jej pomocy
nachalnie ingerować w moje życie bez mojej zgody lub wiedzy...

12. Data: 2006-08-28 05:37:11

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> wrote in message

> Wychodzi na to, że nie znasz historii.
Wpisz w google panslawizm i poczytaj.
Wszyscy polscy historyczy - patrioci tak postrzegali panslawizm.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

13. Data: 2006-08-28 05:47:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpisz w google panslawizm i poczytaj.
> Wszyscy polscy historyczy - patrioci tak postrzegali panslawizm.

Błąd, żydzi i komuna stale zwalczali panslawizm - stworzony jako siła
przeciw pangermanizmowi i do zniesienia władzy Habsburgów w Europie.
Pierwotnie obejmował narody słowiańskie w Europie Środkowej i Południowej.
Kongres odbył się po niemiecku - rządanie władz AustroWęgier. To tam car
Rosji posłał posłów proponując zjednoczenie państw słowiańskich pod swoim
berłem. Zdecydowano, że nikt nie chce iśc pod władzę carską i Ochrany. Od
tamtej pory były dwa nurty panslawizmu - środkowoeuropejski z Ewentualnym
włączeniem niesłowiańskich narodów Rumunii i Wegier, a nawet Turcji (a więc
antycarski) i imperialny - rosyjski.
Zamach na arcyksięcia Ferdynanda to dzieło panslawistów serbskich - wybuch I
WŚ - i uzyskanie wolności przez wiele narodów słowianskich, w tym Polski....

14. Data: 2006-08-28 06:45:28

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> wrote in message

> Błąd, żydzi
W akademiku był gość który o wszystko obwiniał żydów. Po marcu zniknął (nie
rozpoczął z nami nowego roku akademickiego). Potem okazało się że z
rodzicami wyjechał do Izraela. Napisał do współspaczy kilka listów. W
ostatnim pisał, że mają go wcielić do armii izraelskiej.

> [...]
> Zamach na arcyksięcia Ferdynanda to dzieło panslawistów serbskich - wybuch
> I WŚ - i uzyskanie wolności przez wiele narodów słowianskich, w tym
Pożycz coś wydanego współcześnie w wolnej Polsce i poczytaj. Panslawizm był
zawsze obcy tym co walczyli o wolną, niepodległą Polskę.
Tak się znasz na historii jak na ogrodnictwie. Przepisujesz nie z tych
książek co trzeba.
EOT
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

kanie - zazalenie
Re: Buraki, marchew, śliwa... prosze o porad
CZY PISUJE TU JESZCZE GOSIA PLITNIK?
OGRODNIK...
Co można(warto)jeszcze siać?