Angelina bez.

151. Data: 2013-05-16 00:50:46

Temat: Re: Angelina bez.
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 00:34, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> medycynie nie ma 100%... Badanie genetyczne ocenia jedynie ryzyko
> zachorowania, nie jest jednak adnym pewnikiem. Mo na mie wadliwy gen, i
> nigdy nie zachorowa . Nie widz jednak nic z ego w tym, e kto , kto
> mutacj w genie posiada, chce si w pewien spos b 'asekurowa '.

> Zapewne trwaj nad tym zagadnieniem wnikliwe badania...
> Jak tylko si dowiem, pozwol sobie 'donie ' :)

> W tpisz w inteligencj populacji kobiet...?
> Te inteligentne nigdy tego nie potraktuj jak mod czy wzorzec...
> Te inteligentne, wsp lnie ze swoim lekarzem, zdecyduj m drze...

Z mądrym lekarzem?, Zaraz prawica okrzyknie raka nowotworowego modą/
już to czyni/ i lekarz krzyknie- rodź suko a nie leczenie. No jeśli
boją się wykonywania cesarek , bo kler biblię do podręcznika medycyny
indukuje i rodzą się kalekie dzieci, a lekarz stoi z założonymi
rękami ,bo podobno cesarka też modna, to teraz rak jest moda. Bylebyś
zdechła bo choroba religijna mózgu tak chce.

152. Data: 2013-05-16 01:05:29

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> _Wierzę_, że usunęła.
> Nie coś, tylko gruczoły piersiowe.

niedawno czytałem o dziennikarzu z roku 18xx
który wyznał przyjacielowi - że jemu płacą
za to by publikował _nie_prawdę_ tylko
to za co mu płacą. To było juz w 18xx.
Wierzysz - Twój wybór

> A tak napisałam???

sugerowałaś , że podjęła mądrą/sensowna decyzję

> Tego nawet lekarze nie są w stanie stwierdzić ze 100% pewnością. W
> medycynie nie ma 100%... Badanie genetyczne ocenia jedynie ryzyko
> zachorowania, nie jest jednak żadnym pewnikiem. Można mieć wadliwy gen, i
> nigdy nie zachorować. Nie widzę jednak nic złego w tym, że ktoś, kto
> mutację w genie posiada, chce się w pewien sposób 'asekurować'.

lekarze - sa różni - słyszałem o przypadku _lekarza_ , który
obciął 10-20 kobietom piersi bo uznał (manualnie?) , że mają raka.
Potem zbadano materiał i zadna nie miała tego raka. Gościem sie
zajęli i dlatego skończyło się na takiej liczbie ale mogło być więcej

> Zapewne trwają nad tym zagadnieniem wnikliwe badania...
> Jak tylko się dowiem, pozwolę sobie 'donieść' :)

prosze baradzo - ale badania w tej dziedzinie powinny trwać
wiele wiele lat. Więc doniesienia ,ze panu xxx coś tam wyszło
raz czy drugi - niczego nie przesądza. To nie są badania
które IMO można sesnownie zrobić w parę lat.

> Wątpisz w inteligencję populacji kobiet...?

tak wątpie - populacje działają wedle wzorców
propagowanych w TV i teraz internecie.
Podpieranych autorytetami "wybranych naukowców"

> Te inteligentne nigdy tego nie potraktują jak modę czy wzorzec...

nigdy nie mów nigdy :))))

> Te inteligentne, wspólnie ze swoim lekarzem, zdecydują mądrze...

ale tylko na tyle na ile pozwoli im posiadana prawdziwa lub
niesprawdzona ( a może zmanipulowana) wiedza
Tempo zmian jest tak duże a badania tak drogie
że tylko nieliczni ( ci ci płacą miliardy !!!!! ) mają dostęp
do prawdziwych wyników. Reszta dostaje marketing.

> I nie tylko...

:)))))

153. Data: 2013-05-16 02:04:52

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 01:05, "kali" <g...@t...pl> wrote:
> [...]
> raz czy drugi - niczego nie przes dza. To nie s badania
> kt re IMO mo na sesnownie zrobi w par lat.

> tak w tpie - populacje dzia aj wedle wzorc w
> propagowanych w TV i teraz internecie.
> Podpieranych autorytetami "wybranych naukowc w"

> nigdy nie m w nigdy :))))

> ale tylko na tyle na ile pozwoli im  posiadana  prawdziwa lub
> niesprawdzona ( a mo e  zmanipulowana)  wiedza
> Tempo zmian jest tak du e a badania tak drogie
> e tylko nieliczni ( ci ci p ac miliardy !!!!! ) maj dost p
> do prawdziwych wynik w. Reszta dostaje marketing.

Wiesz gościu idź do psychiatry, jak ty słyszysz o lekarzach
kastrujących kobiety z piersi, a nie przeczytasz dość prostych faktów
o nowotworze piersi i kastraci są dla ciebie rzeczywistością, a proste
fakty medyczne lipą , to już twój umysł bardzo się zagubił i musisz go
poszukać...w psychiatryku, ale cóż trzeba było nie łazić do kk to by
pierdolec na mózgu nie wyrósł.

154. Data: 2013-05-16 06:58:56

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 22:52:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No to schudnij - bedziesz widział więcej niż własny brzuch 333-]

brzuch czy pepek warto wyjrzec ponad

PS. mlodosci ty nad poziomy wzlatuj

155. Data: 2013-05-16 07:00:19

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 22:40:01 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> O bycie menelem ci� nie pos�dzam, na profesora te� nie wygl�dasz. Ale
>
> zaraz zaraz ... skoro jest ich 50/50, to wychodzi �e ty po prostu jeste�
>
> niepolakiem. A konkretniej to ju� Chiron ci obja�ni.

dobrze kombinujesz, cos mniej wiecej - pomiedzy

156. Data: 2013-05-16 08:06:09

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> O bycie menelem cię nie posądzam, na profesora też nie wyglądasz. Ale
> zaraz zaraz ... skoro jest ich 50/50, to wychodzi że ty po prostu jesteś
> niepolakiem. A konkretniej to już Chiron ci objaśni.

Ciekawa logika...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

157. Data: 2013-05-16 08:06:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
ps.com...

> No ok.

To nie jest ok.

158. Data: 2013-05-16 08:09:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> _Ryzyko_ zachorowania na raka piersi wynosi u Jolie 87%, a na raka jajnika
> 50%.

piszecie to samo ino albo ktores ironizyje, albo nie umiecie sciezki
podejscia uzgodnic

159. Data: 2013-05-16 08:10:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, wiem.

Podziel sie ta wiedza, bo z belkotu ikseli wynika, ze jednak za to.

160. Data: 2013-05-16 08:14:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skont wiesh? W moim szpitalu i w DCO pacjentów nie traktuje się per noga.
> Tylko na DaVinciego brakuje kasy :>

Iksela bazuje na najlepszym w polsce centrum onkologii.

Jak to dobrze, ze nie mieszkam na Gornym Slasku - nasze gorsze, gliwickie
(radiostacja, ukryta opcja niemiecka itp) centrum dziala szybciej.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.