From: "Tomek J" <t...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
References: <a4625m$dfq$1@news.zetosa.com.pl>
Subject: Re: Angielski w Anglii
Date: Fri, 15 Mar 2002 08:44:15 +0100
Lines: 29
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
NNTP-Posting-Host: pa160.nowogrod.sdi.tpnet.pl
X-Original-NNTP-Posting-Host: pa160.nowogrod.sdi.tpnet.pl
Message-ID: <3c91a4b6$1@news.vogel.pl>
X-Trace: news.vogel.pl 1016177846 pa160.nowogrod.sdi.tpnet.pl (15 Mar 2002 08:37:26
+0100)
X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.vogel.pl!nnrp
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:12441
Ukryj nagłówki
pazorek matołek
Użytkownik "Bogusław Pazorek" <n...@m...zetosa.com.pl> napisał w
wiadomości news:a4625m$dfq$1@news.zetosa.com.pl...
> Witamy wszystkich.
> Nasz syn jeszcze przed "0" rozpoczął prywatną naukę j .angielskiego.
Obecnie
> jest w II kl. gimnazjum i przez cały ten okres uczęszczał na prywatne
> lekcje. Od 3 lat uczy się też prywatnie drugiego języka - niemieckiego. Do
> tego normalnie realizuje program nauczania języka angielskiego w szkole.
> Wydaje nam się, że znajomość angielskiego naszego syna jest już na takim
> poziomie (6 poziom), że dobrze by się stało, jakby pojechał do Anglii, w
> miejsce gdzie mógłby poprawić akcent, nauczuć się jeszcze większej liczby
> słów. Wydaje nam się, że najlepszym byłby wyjazd do prywatnej rodziny na
> okres - na początek - 2 tygodni. Nie mamy niestety znajomych w Anglii
> (angielskiej narodowości), do których mógłby pojechać.
> Zwracamy się więc do Państwa z pytaniem: czy ktoś zna organizacje które
> zajmują się indywidualnymi wyjazdami dla 14-latków? Może organizują
wyjazdy
> w innej formie. Może znacie inne instytucje, które mogły by nam pomóc.
>
> --
> Serdecznie pozdrawiamy
> Jolanta i Bogusław Pazorek
> n...@m...zetosa.com.pl
> b...@q...cz
>
>
|