Angostura

1. Data: 2000-12-27 15:34:26

Temat: Angostura
Od: "grupy dyskusyjne" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie co to jest ANGOSTURA ?
Gdzie ją można kupić w Polsce?
Mirek

1. Data: 2000-12-27 17:44:37

Temat: Re: Angostura
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"grupy dyskusyjne" <m...@m...com.pl> wrote in message
news:92d294$j03$1@news.tpi.pl...
> Czy ktoś wie co to jest ANGOSTURA ?
> Gdzie ją można kupić w Polsce?
> Mirek

Posiadam od dawna mala flaszke( 227 ml) Angostury. Zdobylam ja kiedys za
spore pieniazki od barmana z pewnego orbisowskiego hotelowego drink-baru.
Nie byla osiagalna na polskim rynku, nie wiem jak teraz. Kilka kropel
Angostury daje lekkiemu drinkowi wspaniala nute smakowa.

Angostura- aromatic bitters.
A skilfully blended aromatic preparation of gentian in kombination whit
a variety of harmless vegetable spices and vegetable colouring matter. Made
with the same ingredients
since 1824.
Wyprodukowany w Trinidad.

Ja używam go do drinków ale jak glosi informacja z opakowania mozna takze
dodawac do koktaili, napojow alkoholowych, zup, salatek, warzyw, dan
rybnych, miesnych, salatek owocowych, kompotow, marmolad, lemoniady, lodow
owocowych i cholera wie czego jeszcze...

A czy teraz mozna kupic gdzies w Polsce- to nie wiem.

Jola

1. Data: 2000-12-27 18:47:25

Temat: Re: Agnostura
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie co to jest ANGOSTURA ?
> Gdzie ją można kupić w Polsce?
> Mirek

Domyslam sie ze chodzi Ci o cos co nazywa sie agnostura.
Jest to rodzaj wyciagu czy nalewki uzyskiwanej z kory chininowca,
jest to gorzkie jak holera i smakosze niektorzy dodaja po pare kropel
tego do niektorych drinkow.
Nie mam pojecia gdzie to kupic w Polsce bo mieszkam out od dawna.
pozdrowienia
Marek, glodny zreszta.

1. Data: 2000-12-28 11:28:12

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote in message

> Domyslam sie ze chodzi Ci o cos co nazywa sie agnostura.
> Marek, glodny zreszta.

Zdecydowanie jestes w bledzie. Mam przed soba oryginalna flaszke i stoi jak
nic :ANGOSTURA a nie jak piszesz- agnostura, nie ten trop....

Pozdrawiam Jola

1. Data: 2000-12-28 13:45:54

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <r...@p...onet.pl> wrote in message

> Zdecydowanie jestes w bledzie. Mam przed soba  oryginalna flaszke i stoi jak
> nic :ANGOSTURA a nie jak piszesz- agnostura, nie ten trop....
>
>                                Pozdrawiam   Jol
A ja mam puszke kawy i na niej stoi jak nic :Kawa Krolewska Glatko Mielona
(glatko przez "t")
Wiec moze mam racje?
Proponuje zajrzec do encyklopedii czy dobrego slownika lub po prostu
poszukac w internecie.
Uklony
Marek,glodny zreszta.

1. Data: 2000-12-28 14:22:51

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (glatko przez "t")
> Wiec moze mam racje?
> Proponuje zajrzec do encyklopedii czy dobrego slownika lub po prostu
Prawdopodobnie "Angostura" w hiszpanskiej pisowni to to samo
co w polskiej "Agnostura" ale nie mam pod reka ani slownika ani
encyklopedii.
Tak czy owak jestem glodny.
Marek

1. Data: 2000-12-28 18:17:27

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam puszke kawy i na niej stoi jak nic :Kawa Krolewska Glatko Mielona
> (glatko przez "t")
> Wiec moze mam racje?

> Marek

Nie masz - wrzuc do wyszukiwarki haslo: angostura bitter i masz
odpowiedz na swoje watpliwosci. Przy okazji wyczytalam:))))ze:

Coctails
Pink Gin
(Różowy gin)
Gin z aromatem ziołowym Angostura bitters. Zioło to stosowane było przez
lekarza brytyjskiej marynarki wojennej na choroby żołądka. Angostura bitters
została dodana nie tylko do zestawu medycznego marynarki, ale również do
przydziału ginu :))))

... i jeszcze Rob Roy:
Szkocka whisky ze słodkim wermutem i z wyprodukowanym na Trinidadzie
aromatem Angostura bitters.

angosturowe poswiateczne pozdrowienia - Jola

1. Data: 2000-12-28 18:24:16

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:
> [...]
> przydziału ginu :))))
>
> ... i jeszcze Rob Roy:
> Szkocka whisky ze słodkim wermutem i z wyprodukowanym na Trinidadzie

Jeszcze dodam, ze angostura to wyciag z kory z dwu drzew, Gallipea
officinalis i Cusparia trifoliata, oryginalnie z poludniowej Ameryki.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-12-28 19:44:04

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aromatem Angostura bitters.
>
>                     angosturowe poswiateczne pozdrowienia - Jola

OK poddaje sie ,juz leze na ziemi skopany jeszcze tylko prosba
wrzuc na wyszukiwarke "agnostura" ,nawet bez "bitter"

Marek ,skopany i glodny.

1. Data: 2000-12-28 23:56:14

Od: "emc" <e...@e...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote in message
<0...@n...onet.pl>...

>OK poddaje sie ,juz leze na ziemi skopany jeszcze tylko prosba
>wrzuc na wyszukiwarke "agnostura" , nawet bez "bitter"

Wszystkie "agnostury" ktore pokazala moja wyszukiwarka pochodza z tego
samego zrodla - wyglada to na zwykly czeski blad autora strony.

Ewa
e...@t...net

Dzięki Wam zrobiłam furrorę.............
A PO Świętach
Dzięki
Kiedy umieraja ostrygi?
ryba smazona w zalewie octowej?