Re: Ania

From: "sos3n" <s...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ania
Date: Mon, 6 Nov 2000 10:14:17 +0100

> [...]
> sos3n, Jurek, Paweł ... i ewentualni następcy...
>
> Dajcie spokój sympatyczni koledzy. Nie czyńcie niczego złego centrali
> w Jel.Górze, gdyż równiez i mnie uszkodzicie ;)) - choć siedzę od Ani
> o jakieś 45 km (zresztą mogę powiedzieć dokładnie 46 362 metry - gdyż
> tak się składa iż oba fizyczne adresy są mi znane).
> Dzięki Waszym podchodom IMHO charakter grupy idzie w kierunku
> piaskownicy. Tak to już jest, gdyż jeden szkrab z piaskownicy woła
> następnego, robi sie grupka, rozrasta sie grupka... i w rezultacie mamy
> piekną, obszerną piaskownicę... (prawda Konrad?)

hihihi tiaaaa ;))) macie racje kolego ;)

> Nie mówię, że dla szkrabów nie ma tu miejsca - broń boże...
> Chodzi o to, że ten temat nuży już bardzo wielu!
> Powtarza się! A każdy Nowy widzi w nim pole do popisu dla siebie...
> i mówi np.:

tylko ze przyznasz sam to co ona wyczynia to nie jest zbyt powazne.... wiesz
czym roznia sie jeszcze newsy od IRCa ?
na ircu taka odoba dostala by bana (blokada adresu na kanal) i bylo by po
sprawie.... no ale to ze denerwuje sie totalym braim kultury, chamstwem to
juz moja sprawa...

> i znów jest ... piaskownica.
> Kłopot w tym, że czasem i Anię ciągnie jeszcze do niej, choć już jedną
> nogą jest zdecydowanie "poza".

no i tu polemizowal bym z toba - ona swietnie sie bawi... zobacz na to.....
wpadnie nabluzga a potem zaciera raczki ze szczescia jak sie wywola
dyskusje.... ania jest stworemnie realnym - przeanalizujcie jej posty - jej
zmiany w mysleniu nie sa wynikiem rozwoju.... bo nikt nawet jak sie rozwija
nie jest w stanie tyle razy zmienic zdania i pogladow... jej problemy sa
zyciowe ale nie naleza do niej albo sa mocno wyolbrzymiane...

> Ania nie oszukuje. Ania się zmienia tak jak każdy człowiek, może nawet
> burzliwiej. A bardzo dobrą regułą na grupie jest
> ZANIM NAPISZESZ - PRZECZYTAJ co inni napisali na dany temat.
> Wówczas unikniesz nie tylko wysyłania śmiesznych postów, dublujących
> czasem to, co było zaledwie kilka dni temu (bo że dublujesz to, co było
> pół roku temu to już trzeba Ci wybaczyć), ale i będziesz mógł zająć się
> czymś bardziej twórczym z niewątpliwą korzyścią nie tylko dla samego
> siebie ale i dla innych grupowiczów.

masz racje.... glupio zrobilem ..... tak wiec zrobie to co powinienem juz
dawno ;)

unsubscribe

> Nie obrażajcie się, nie rzucajcie na Steerpika, nie mam wobec nikogo
> złych zamiarów, a już szczególnie wobec tych, z którymi piłem piwko ;)

nie mam nic przeciwko tobie... lol przed nowym rokiem moze przyjade
odwiedzic stare tereny to moze sie spotkamy w walbrzychu, albo w jeleniej
gorze... no ewentualnie w Lubaniu - w koncu musze sie tam zjawic :)

no to pa
streepik ;)