Ania Lipek to 42-letni facet!!!

1. Data: 2000-07-22 10:51:06

Temat: Ania Lipek to 42-letni facet!!!
Od: "Dark" <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów i przepraszam za tytuł.

Mam dosyć!!!
Psychologowie dajcie sobie do **olery spokój i nie piszcie już o tym!!!
W tej chwili 180 postów o Ani Lipek!!!!!

Od teraz kto chce pisać o Ani Lipek i jej sprawach niech założy sobie osobną
grupę( proponuję pl.sci. ania lipek:))

Dark

1. Data: 2000-07-22 10:52:55

Temat: Re: Ania Lipek to 42-letni facet!!!
Od: m...@a...com.pl (Monika Zielińska) szukaj wiadomości tego autora

To: p...@n...pl
Send reply to: p...@n...pl
Date sent: Sat, 22 Jul 2000 10:51:06 GMT
From: "Dark" <d...@m...com.pl>
Subject: Ania Lipek to 42-letni facet!!!

> [...]
> W tej chwili 180 postów o Ani Lipek!!!!!
>
> Od teraz kto chce pisać o Ani Lipek i jej sprawach niech założy sobie osobną

Popieram Twoj projekt!!!!
Zdaje sie ,ze Ani(owi) L. udalo sie osognac swoj cel!

Pozdrawiam Monika

P.S. Z nadzieja na zmiane tematu
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-22 11:47:50

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zielińska napisał(a) w wiadomości:

>Popieram Twoj projekt!!!!
>Zdaje sie ,ze Ani(owi)

hi, hi ;-))))

>L. udalo sie osognac swoj cel!

Łobieba rencami siem podpisujem :-)))

Moncia

1. Data: 2000-07-22 12:24:23

Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dark" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam Szanownych Grupowiczów i przepraszam za tytuł.
> Od teraz kto chce pisać o Ani Lipek i jej sprawach niech założy sobie
osobną
> grupę( proponuję pl.sci. ania lipek:))
^^^

pl.sci?
bardziej chyba bedzie pasowalo pl.soc lub alt.ania.lipek

1. Data: 2000-07-22 12:39:04

Temat: Odp: Ania Lipek to 42-letni facet!!!
Od: "Joan" <j...@z...wsp.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dark <d...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d...@a...pl...
> Witam Szanownych Grupowiczów i przepraszam za tytuł.
>
> Mam dosyć!!!
> Psychologowie dajcie sobie do **olery spokój i nie piszcie już o tym!!!
> W tej chwili 180 postów o Ani Lipek!!!!!
Nie wiem, czy zauwazyles ale wlasnie rozpoczales kolejny watek o A.L.
JOan

1. Data: 2000-07-22 14:06:51

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Szanownych Grupowiczów i przepraszam za tytuł.
>
> Mam dosyć!!!
> Psychologowie dajcie sobie do **olery spokój i nie piszcie już o tym!!!
> W tej chwili 180 postów o Ani Lipek!!!!!

Popieram. Ja tez mam dosyc, ze wszyscy pisza o tej Ani Lipek. Jestem juz tym
wycienczona.

1. Data: 2000-07-22 14:08:01

Temat: Przegiecie
Od: "/\\/\\arek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dark <d...@m...com.pl> wrote in message
> [...]
> W tej chwili 180 postów o Ani Lipek!!!!!
>
> Od teraz kto chce pisać o Ani Lipek i jej sprawach niech założy sobie

Co dadza jakies plonki ????

Przeciez ona was podnieca ?!?!?!?!?!

Do widzenia. Zajrze tu za tydzien. Moze cos sie zmieni.

Marek.
-------

1. Data: 2000-07-22 14:23:59

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joan :

> Nie wiem, czy zauwazyles ale wlasnie rozpoczales kolejny watek o A.L.
> JOan

Więc umówmy się, że kończymy go i już.
Nie piszcie więcej o Ani Lipek -
przynajmniej do momentu, aż ona sama nie zacznie jakiegoś fajnego tematu
:-))

No i jak?
Pomysł przeszedł?

Ptaszek Filip

Re: Oj psycholodzy, psycholodzy
Re: Zabije bez litosci
Re: Re: Odp: Ania Lipek Robi Furrorę ! (jak postępować z dorastajacymi dziecmi?)
pytanie
Re: Zabije bez litosci