Anilux - gdzie w necie albo w Lublinie

1. Data: 2006-10-09 11:34:03

Temat: Anilux - gdzie w necie albo w Lublinie
Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Był kiedys taki sklepik internetowy - dziewczyna sprzedawała włóczkę
aniluxu po dość przystepnych cenach. Sklepik niestety znikł, a nie
znalazłam innego, który oferowałby pełny asortyment tej firmy. Mam w
związku z tym pytanie - czy moze obił wam się gdzies o oczy taki sklep,
albo czy moze któras z was wie gdzie w Lublinie maja tego najwiecej.

Z góry dzięki
Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

2. Data: 2006-10-09 11:59:29

Temat: Re: Anilux - gdzie w necie albo w Lublinie
Od: "Vronka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tam się dowiesz
http://www.anilux.pl/polski.html

Z życzeniami miłego dnia
Vronka

3. Data: 2006-10-09 12:47:46

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vronka napisał(a):
> Może tam się dowiesz
> http://www.anilux.pl/polski.html
>
> Z życzeniami miłego dnia
> Vronka

Od tego zaczęłam, niestety do jeleniej Góry mi nie po drodze.

Marg

4. Data: 2006-10-09 13:05:38

Od: "Vronka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może w hurtowni "Barka" , ul. Kaprysowa 4 - tel. 081 743 16 47,
patronującej grupie Kanwa

Z życzeniami miłego dnia
Vronka

5. Data: 2006-10-09 14:44:45

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwoń do sklepu firmowego. Oferują również sprzedaż wsyłkową. Doliczają
dodatkową marżę, ale i tak się opłaca. Warto również pytać o asortyment
drugiego gatunku. Jest znacznie tańszy.

Alza

6. Data: 2006-10-09 17:34:24

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alza napisał(a):
> Zadzwoń do sklepu firmowego. Oferują również sprzedaż wsyłkową. Doliczają
> dodatkową marżę, ale i tak się opłaca. Warto również pytać o asortyment
> [...]
I to jest myśl !!!!!
Dzięki
Marg

7. Data: 2006-10-09 17:35:19

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vronka napisał(a):
> Może w hurtowni "Barka" , ul. Kaprysowa 4 - tel. 081 743 16 47,
> patronującej grupie Kanwa
>
> Z życzeniami miłego dnia
> Vronka

Jutro sie wybieram, ale pamiętam, że oni to głównie Basakiem handlują.
Spytać jednak nie szkodzi.

Pozdrawiam
Marg

8. Data: 2006-10-09 17:59:59

Od: "Poranna" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alza wrote:
> Zadzwoń do sklepu firmowego. Oferują również sprzedaż wsyłkową. Doliczają
> dodatkową marżę, ale i tak się opłaca. Warto również pytać o asortyment
> drugiego gatunku. Jest znacznie tańszy.

nie dalej, jak w piątek zamawiałam angorkę i moher - bardzo miła
Pani, wszystko wytłumaczy, odpowie na pytania bez żadnego problemu;
uważam, że warto tak robić zakupy, pomimo marży i tak włóczki są
tańsze niż normalnie w większości pasmanterii (dla przykładu,
angorka u mnie w pasmanteri 6,50 za 50g, a u nich ta sam ilość ok.
5zł)
pozdrawiam
Poranna

TwistArt