Aniolki z makaronu - kupilam ksiazke

1. Data: 2003-12-10 07:52:16

Temat: Aniolki z makaronu - kupilam ksiazke
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie otrzymalam zamowiana w Internecie ksiazke "Swiateczne ozdoby z
makaronu" i zastanawiam sie czy sa osoby chetne na "wersje elektroniczna"
;). Bo szczerze powiem, ze juz po fakcie twierdze, ze za ta cene nie warto
jej zamawiac. Wyglada wlasciwie jak zeszyt i jest formatu zeszytu. Ale moze
komus obrazki sie przydadza...?

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-12-10 13:00:41

Temat: Re: Aniolki z makaronu - kupilam ksiazke
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

slonk0 wrote:
> Wlasnie otrzymalam zamowiana w Internecie ksiazke "Swiateczne ozdoby z
> makaronu" i zastanawiam sie czy sa osoby chetne na "wersje elektroniczna"
A fajne te ozdoby? Bo brzmi wogole ciekawie.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-12-10 19:36:41

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ;). Bo szczerze powiem, ze juz po fakcie twierdze, ze za ta cene nie warto
> jej zamawiac. Wyglada wlasciwie jak zeszyt i jest formatu zeszytu. Ale

To ja bym bardzo prosiła.
Dominika (Kraków)

1. Data: 2003-12-10 19:47:04

Od: "Niusy onet" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez poprosze

1. Data: 2003-12-11 09:22:28

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja, i ja!:]

Kitka

1. Data: 2003-12-11 17:27:12

Od: "Sumada" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> komus obrazki sie przydadza...?
Mogę również je dostać? : )

1. Data: 2003-12-11 21:14:11

Od: "ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też gorąco prosze !!!

1. Data: 2003-12-12 09:04:43

Od: "MAGDALENA LIS" <magda.{nospam}@infostar.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Ale moze
> komus obrazki sie przydadza...?

Jeśli to nie problem to ja też poposzę.
:o)

Antyspam. Wytnij co trzeba z mojego adresu.

Madzia

1. Data: 2003-12-12 16:04:28

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> makaronu" i zastanawiam sie czy sa osoby chetne na "wersje elektroniczna"
> ;)... Wyglada wlasciwie jak zeszyt i jest formatu zeszytu. Ale moze

przepraszam, ze tak późno aię zorientowałam, ale czy ja tez mogę prosią o
przesłanie :)
dziękuję
ulka/nitka

1. Data: 2003-12-13 17:20:41

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ...

ja coprawda czytalam ten post stosunkowo wczesnie ale nie smialam prosc.
dzis jednak na zajeciach znajoma mowila o aniolkach z makaronu i od razu
przypomnial mi sie post ... Kolezanka jest ze Sremu ... moze przy okazji
poznam Ta ktorej wyroby zachwalala moja znajoma?

ja od 3 lat mobilizuje sie zrobic aniolki takei wlasnej roboty i co roku mi
przybywa kilka ale jakos nie mam na wiecej czasu ... przy okzji podesle
zdjecia na liste ... moze ktos skorzysta.

czy zatem moglabym sie dolaczyc do prosby o zdjecia tyh cudnych aniolkow?

ANia

katalog hobby studio
welna
lato juz niedlugo ;-) - top