Ankieta - prośba

1. Data: 2004-02-28 11:23:58

Temat: Ankieta - prośba
Od: "Agata Zyntek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę: jeśli macie chwilkę czasu to może wypełnilibyście dla mnie
ankietę, która jest mi potrzebna do pracy mgr? Studiuję na SGGW na
Ogrodnictwie i w tym roku kończę :)
www.ankieta.w.pl
Z góry dziękuję

2. Data: 2004-02-28 12:07:18

Temat: Odp: Ankieta - prośba
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.ankieta.w.pl
> Z góry dziękuję
Cała przyjemność po mojej stronie:)
Pozdrav.Rene

3. Data: 2004-02-28 16:59:36

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Zyntek <a...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c1pto3$11l5$...@m...aster.pl...
> Mam prośbę: jeśli macie chwilkę czasu to może wypełnilibyście dla mnie
> ankietę, która jest mi potrzebna do pracy mgr?

Już się rzuciłem do wypełniania bo jak nie pomóc tak ładnej dziewczynie :-)
Niestety - zrezygnowałem bo ani ja ani nikt z tej grupy nie kupuje kwiatów w
kwiaciarniach bo sami je sobi uprawiamy. Dlatego sensowne wypełnienie tych
ankiet nie ma sensu.

Studiuję na SGGW na > Ogrodnictwie i w tym roku kończę :)

Połamania nóg życzę na dyplomie :-)
Janusz

4. Data: 2004-02-28 17:11:08

Temat: Re: Ankieta - prośba
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Zyntek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam prośbę: jeśli macie chwilkę czasu to może wypełnilibyście dla mnie
> ankietę, która jest mi potrzebna do pracy mgr? Studiuję na SGGW na
> Ogrodnictwie i w tym roku kończę :)

Wypełniłam, jakżebym miała tego nie zrobić, skoro sama się stamtąd
wydostałam zaledwie w zeszłym roku ( z ozdobnych:) ).
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2004-02-28 17:14:13

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kwiaciarniach bo sami je sobi uprawiamy. Dlatego sensowne wypełnienie tych

Ale tam przecież jest też ankieta dla niekupujących - czy sie mi zdaje ;)?
Pozdr., A.

6. Data: 2004-02-28 17:51:36

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> :-)
>
> Ale tam przecież jest też ankieta dla niekupujących - czy sie mi zdaje ;)?

Ja podobnie jak Janusz chciałam wypełnić, ale tylko w jednej rubryce
potrafiłam coś sensownego wstawić (ile roślin do ogródka) reszty nie umiałam
wypełnić. Do ankiety dla niekupujących też nie pasuję, bo przecież kupuję :)

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-02-28 20:32:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Zyntek" <a...@g...pl> wrote in message

> [...] Studiuję na SGGW na
> Ogrodnictwie i w tym roku kończę :)

O ile sobie przypominam Agent0700 prosil kiedys grupowiczki o zdjecia... A
tu zdjecie jak znalazl ;)
Odnosnie ankiety, to moim zdaniem zbyt kwiaciarska a za malo ogrodnicza.
Programik analizujacy pliki JPC, ktory znalazlem na stronie glownej wydaje
sie ciekawszy od owej ankiety.

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2004-02-28 22:12:35

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
> Niestety - zrezygnowałem bo ani ja ani nikt z tej grupy nie kupuje kwiatów
> kwiaciarniach bo sami je sobi uprawiamy.

Nie przejmuj sie :)
Ja troche pozmyslalem, by dziewczyna miala material do pracy.

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2004-02-28 22:31:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c1r1ks$h42$...@a...news.tpi.pl...

> Programik analizujacy pliki JPC, ktory znalazlem na stronie glownej wydaje
> sie ciekawszy od owej ankiety.

Nie mam żadnych plików do analizowania :-(

Janusz Paweł Czapski (JPC)

10. Data: 2004-02-29 10:23:53

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c1r48g$dkj$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> :-)
>
> Nie przejmuj sie :)
> Ja troche pozmyslalem, by dziewczyna miala material do pracy.

No a ja sobie myślę że my wcale nie jesteśmy grupą reprezentatywną dla
takiej ankiety (mamy za dużego świra na punkcie roślin) i wyniki nie bedą
prawdziwe.

pozdrawia
samaki

Narodziny pszczół