Anonimowi Zarlocy w Krakowie?

1. Data: 2004-03-18 12:29:42

Temat: Anonimowi Zarlocy w Krakowie?
Od: "inka" <b...@o...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest w Krakowie grupa Anonimowych Zarlokow badz o podobnym charakterze?
A moze ktos moze polecic psychiatre z Krakowa, ktory zajmuje sie problemem
otylosci.

pozdrawiam
inka

2. Data: 2004-03-18 13:04:03

Temat: Re: Anonimowi Zarlocy w Krakowie?
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka" <b...@o...na.grupie> napisał w wiadomości
> Czy jest w Krakowie grupa Anonimowych Zarlokow badz o podobnym
charakterze?
> A moze ktos moze polecic psychiatre z Krakowa, ktory zajmuje sie problemem
> otylosci.

Jest chyba coś a la klub kwadransowych grubasów czy cus takiego przy Rynku.
Wlot do ul. Grodzkiej, po lewej stronie. Dokładnie Ci nie powiem, bo numeru
nie pamiętam. Spotkania są co środę.
Olik

3. Data: 2004-03-18 15:51:15

Od: l...@w...pl (Ja i co?) szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:

> [...]
> A moze ktos moze polecic psychiatre z Krakowa, ktory zajmuje sie problemem

Po co ci A.Ż. i psychiatra?

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

4. Data: 2004-03-18 16:25:00

Od: "inka" <b...@o...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

> Po co ci A.Ż. i psychiatra?

nie akceptuje siebie, pocieszam sie jedzeniem, czuje sie samotna

inka

5. Data: 2004-03-18 16:47:50

Od: l...@w...pl (Ja i co?) szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:

> nie akceptuje siebie, pocieszam sie jedzeniem, czuje sie samotna

> inka

Na to psychiatra nie pomoze, psycholog pewnie tez nie. Wiekszosc czuje sie
samotnymi i jakos z tym zyja. Ty tez mozesz. Nie ma nic gorszego niz
kompleksy .Z tym walcz. Pozdrawiam.

6. Data: 2004-03-18 16:53:17

Od: "inka" <b...@o...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

> Na to psychiatra nie pomoze, psycholog pewnie tez nie.

psychiatra zajmuje sie problemem otylosci

>Wiekszosc czuje sie
> samotnymi i jakos z tym zyja. Ty tez mozesz.

nie chce i nie musze

>Nie ma nic gorszego niz
> kompleksy .Z tym walcz.

znam "kilka" gorszych spraw niz kompleksy

> Pozdrawiam.

ja rowniez pozdrawiam i ponawiam pytanie
inka

7. Data: 2004-03-18 17:02:57

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie akceptuje siebie, pocieszam sie jedzeniem, czuje sie samotna

Z Krakowa jesteś, tak?
Możemy się spotkać, pogadać, wypic herbatę. Lubię ludzi.
Jak masz rower, to zapraszam na wycieczki (jak tylko kupię Ukrainę)
Olik

8. Data: 2004-03-18 17:30:30

Od: l...@w...pl (Ja i co?) szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:

> psychiatra zajmuje sie problemem otylosci

> nie chce i nie musze

> znam "kilka" gorszych spraw niz kompleksy

Olik ma dobry pomysl. spotkaj sie z nim, moze to bedzie dobre lekarstwo na
samotnosc . Tylko nie mow nie chce i nie musze.

9. Data: 2004-03-18 17:48:13

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja i co?" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Olik ma dobry pomysl. spotkaj sie z nim, moze to bedzie dobre lekarstwo na
> samotnosc . Tylko nie mow nie chce i nie musze.

Przykro mi, ale jestem dziewczynką :-(
Ale za to z jajami :-)
Olik

10. Data: 2004-03-18 19:32:11

Od: l...@w...pl (Ja i co?) szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> Użytkownik "Ja i co?" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przykro mi, ale jestem dziewczynką :-(
> Ale za to z jajami :-)
> Olik

Widocznie dziewczyna, nawet z jajamj jej nie odpowiada. Czesc

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

OT- rozmowa kwalifikacyjna
jak zrzucic cholesterol
POMOZECIE????