Anonimowi Zarlocy w Krakowie?

21. Data: 2004-03-19 10:32:22

Temat: Re: Anonimowi Zarlocy w Krakowie?
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja i co?" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:u1tqi1-tr7.ln1@x86.one.pl...

> Hej ,my sie juz znamy.

??

> Milo mi. czyzby dopadl cie wtorny analfabetyzm.

mnie??

> Miedzy przeczytaj, a przejdz jest zasadnicza roznica. Zgadzasz sie?

Zgadzam się;)))

> Mozesz
> mnie doinformowac bo nie wiem o co tu biega .

Ok, choć uważam, że powinien to zrobić administrator strony przed
umożliwieniem dostępu do tej bramki.
Tak więc ja czytając Twojego poprzedniego posta zrozumiałem, że wyszedłeś z
założenia, że osoba do której piszesz pisząc swoje posty korzysta ze strony
mlodziez.optymalni.one.pl, _ale tak nie jest_. Grupa pl.misc.dieta należy do
polskiego usenetu www.usenet.pl i na tej grupie optymalni są tylko gośćmi,
tak jak stosujący inne diety MM, Atkins, wege, kopenhaska itd. Istnieje
nawet prawdopodobieństwo, że osoba do której pisałeś, nigdy nie widziała
strony mlodziez.optymalni.one.pl a napewno pisze swoje posty nie z żadnej
strony internetowej a korzystając z programu Microsoft Outlook Express.
Napisałem, to co napisałem, ponieważ co jakiś czas pojawia się ktoś, kto
pisząc posty z tego portalu co Ty, widząc, że wszystkie pozostałe tam
dostępne grupy dyskusyjne są grupami typowo dla optymalnych, błędnie
przyjmuje, że z pl.misc.dieta jest podobnie. I tu Cię chyba zaskocze;)))
tutaj nawet możesz spotkać osoby, które nie wiedzą co to jest DO, a już
napewno takie, które o stosowaniu DO nie chcą nawet słyszeć.

Więc Twoja rada poczytaj o DO, jest ok... jednak zwracam uwagę na błędne
założenia, które zakrzywiają Ci obraz grupy i jest to IMHO wina ewidentna
administratora portalu młodzieży optymalnej.

> Dlaczego nie pocieszysz Inki
> i nie zaproponujesz jej swojego cudownego lekarstwa na samotnosc.

Gdybym miał/umiał to bym zaproponował:)

Pozdrawiam,
Adam

22. Data: 2004-03-19 11:03:02

Od: l...@w...pl (Ja i co?) szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. wrote:

> [...]

> założenia, które zakrzywiają Ci obraz grupy i jest to IMHO wina ewidentna
> administratora portalu młodzieży optymalnej.

Dzieki .Po paru postach na D.O info zaczely mnie zalewac wirusy.Teraz nie
moge z tamtad nic wyslac , z mlodziezy opty.... jest to mozliwe.W moim
wieku komp... jest zabawka niezbyt zrozumiala. o wielu rzeczach nie mam
pojecia.

Kiedys zrobiliscie sobie niezle zarty ze mnie, ale musze przyznac ze to
bylo dobre.

Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

23. Data: 2004-03-19 12:05:41

Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja i co?" <l...@w...pl>

Na

DO?

> Milo mi. czyzby dopadl cie wtorny analfabetyzm.
> Miedzy przeczytaj, a przejdz jest zasadnicza roznica. Zgadzasz sie?

Yyyy... to inka od "poczytania" ma schudnąć? Ciekawe, ciekawe :-)
md

24. Data: 2004-03-19 12:49:16

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> to prosze powstrzymaj sie od tak kategorycznych sformulowan.
> sa sytuacje, w ktorych jest potrzebna pomoc specjalisty. niektorzy sa w
> stanie sami uporac sie ze swoimi problemami, inni nie. tym druim brakuje
> samomotywacji (jesli jest cos takiego i tak sie to nazywa:))), ani
negatywna
> ani pozytywna mobilizacja ze strony przyjaciol i najblizszych dziala z
> odwrotnym skutkiem do zamierzonego. normalnie nieszczescie gotowe :(

Ja nie piszę, że tej osobie nie mozna pomóc! Tylko niektóre osoby robią tak:
"Jejku źle mi, nikt mnie nie kocha, nikt mnie nie lubi, jestem samotna.."
A jak się wyciągnie rękę, to: "Eee nieeee... Daruj sobie"
To niby jak można pomóc?
(ja bym to porównała do problemu alkoholików, którym źle, ale sami nie
wykazują inicjatywy, ale się boję, bo na mnie armatę wytoczysz)
Olik

25. Data: 2004-03-19 13:49:36

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (ja bym to porównała do problemu alkoholików, którym źle, ale sami nie
> wykazują inicjatywy, ale się boję, bo na mnie armatę wytoczysz)

nie bede wytaczac armat :))))
nie wiem jak to jest z alkoholikami. ale wiem jak to jest z zaburzeniami
laknienia/jedzenia. tylko specjalista moze pomoc.

i bardzo mnie cieszy, ze reke wyciagasz :))) nie wykluczone, ze ja sama
kiedys po nia siegne, jak mnie kolejny dol dopadnie :)

pzdr
marta walczaca z tluszczami

26. Data: 2004-03-19 14:04:25

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie bede wytaczac armat :))))
> nie wiem jak to jest z alkoholikami. ale wiem jak to jest z zaburzeniami
> laknienia/jedzenia. tylko specjalista moze pomoc.

Ja akurat sama sobie poradziłam, ale fakt.. cięzko było.

> i bardzo mnie cieszy, ze reke wyciagasz :))) nie wykluczone, ze ja sama
> kiedys po nia siegne, jak mnie kolejny dol dopadnie :)

OKi. Do usług.
Olik (wolontariatka z krwi i kości)

27. Data: 2004-03-19 14:39:24

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja akurat sama sobie poradziłam, ale fakt.. cięzko było.

to tylko pozazdroscic, najwyrazniej masz silna osobowosc.

Olik (wolontariatka z krwi i kości)

wolontariuszka chyba. wolontariatka to sie z wariatka kojarzy :))))

a tak na marginesie - ze specjalistami to roznie bywa. moja ciotka,
endokrynolozka specjalistka od metabolizmu jest od lat bulimiczka........

pzdr
marta

28. Data: 2004-03-19 14:48:01

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to tylko pozazdroscic, najwyrazniej masz silna osobowosc.

Nooo

> Olik (wolontariatka z krwi i kości)
> wolontariuszka chyba. wolontariatka to sie z wariatka kojarzy :))))

No właśnie miało byc wolontariatka! i dobrze Ci się kojarzy.

> a tak na marginesie - ze specjalistami to roznie bywa. moja ciotka,
> endokrynolozka specjalistka od metabolizmu jest od lat bulimiczka........

A Ty wiesz ilu ja znam studentów psychologii, którzy mają "odchyły"?
Olik

29. Data: 2004-03-20 12:24:10

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik <d...@o...pl> napisał(a):

> Takie osoby są niereformowalne i same są przyczyną swoich kłopotów.

Eeeej, ludzie juz tak maja, ze sami sobie komplikuja(emy) zywot. Skoro ona
juz widzi potrzebe zmiany tego stanu, to nie jest zle. Nie kazdy potrafi
poradzic sobie sam, choc nie przecze, od woli zmiany/ wyzdrowienia duzo
zalezy.

Pozdrowki
Hania

30. Data: 2004-03-20 15:44:38

Od: l...@w...pl (Ja i co?) szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

> Użytkownik "Ja i co?" <l...@w...pl>

> Na

> DO?

> Yyyy... to inka od "poczytania" ma schudnąć? Ciekawe, ciekawe :-)
> md

Wydawalo mi sie ze jestem na mlodziezy optymalnej.Pomylka przepraszam.
Chodzilo mi o ksiazke Kwasniewskiego TŁUSTE ŻYCIE. Spadek tuszy murowany.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

OT- rozmowa kwalifikacyjna
jak zrzucic cholesterol
POMOZECIE????