Anoreksja - gdzie po pomoc?

1. Data: 2003-03-22 12:59:31

Temat: Anoreksja - gdzie po pomoc?
Od: "Tomasz W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy moglbym mi ktos podac jakis dobry osrodek gdzie lecza anoreksje w
Warszawie? Moze gdzies sa jakies rankingi osrodkow, lekarzy albo cos? Moja
bardzo dobra znajoma ma wlasnie ten problem, znaczy generalnie juz z tego
wyszla ale jednak nie do konca i nie daje jej to zyc. Prosze o pomoc.
Dzieki

1. Data: 2003-03-22 13:12:05

Temat: Re: Anoreksja - gdzie po pomoc?
Od: "Magdalena " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spytajcie w Mazowieckiej Kasie Chorych. Powinni udzielić informacji gdzie
taką pomoc można uzyskać w ramach ubezpieczenia.

1. Data: 2003-03-23 06:28:55

Od: "agullak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz W." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo dobra znajoma ma wlasnie ten problem, znaczy generalnie juz z tego
> wyszla ale jednak nie do konca i nie daje jej to zyc. Prosze o pomoc.

hmmm jestem z Łodzi i mi w pierwszej fazie (tzw. oderwania śmierci -
bezwzględne dokarmianie pod kontrolą.. + Nospa jako środek rozkurczowy na
ogromne bóle brzucha) pomogli lekarze z oddziału endyktrologicznego ze
Szpitala CZMP w Łodzi....nastepnie po osiagnięciu odpowiedniej wagi aby żyć
zajęła się mną prywatna pani ginekolog, współpracujaca z łódzką SABĄ, która
sensu stricte jest ośrodkiem leczącym otyłość....to ta pania ginekolog mnie
uratowała i jej po raz kolejny wielkie dzieki ;-)))))))))
ale musze ci powiedzieć, ze jakiś cień anorektyczki (hmm a potem także
bulimiczki, też już wyleczonej...tym razem przez miłość) caly czas siedzi we
mnie gdzieś głęboko....pilnuje sie z jedzeniem, mam zachwiany obraz
siebie.........ciesze sie tylko z jednego...każdy obraz anorektyczki (czy to
moje zdjęcia, czy innej osoby) budzi we mnie wstręt...........to wielki krok
w inną, noramlną przyszłość ;-))
trzymama kciuki

Pzdr Agulla

--
e-mail: a...@w...pl
gg 2054851

1. Data: 2003-03-23 17:04:23

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agullak napisał:
> Użytkownik "Tomasz W." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> moze sproboj w szpitalu Sobieskiego

wojna w Iraku - odsyłacz do dyskusji na pl.sci.filozofia
Trafic do zawodu
Chwila
Korczak dzisiaj
Niebezpieczne zabawy