Antoni Zięba - Przed Referendum

11. Data: 2003-06-10 04:05:14

Temat: Re: Antoni Zięba - Przed Referendum
Od: "Marek Wilk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mind_dancer" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4567-1055149446@213.17.136.98...
> Debata "Przed Referendum" 08.05.2003
> Gość: dr inż. Antoni Zięba
>
> Od ponad półtora roku apelowałem do polskich negocjatorów, żeby w
Traktacie
<ciach>

"W tym dokumencie z 3 lipca ubiegłego roku Polska była także skrytykowana za
to, że nie ma edukacji seksualnej, a seks-edukacja w wydaniu zachodnim, to
nie jest
przecież żadna edukacja - to jest po prostu demoralizacja młodzieży."

Z calym watpliwym szacunkiem, ale zdemoralizowac to ja sie sam moge, bez
pomocy UE i bez zwracania uwagi na krzywe spojrzenia >obroncy zycia, ale
takze katolika<.
Swoja szosa - rodzina to taki twor, ktory dosyc czesto jest chory i jako
taki powinien byc neutralizowany. Jak czasem widze, co u moich znajomych sie
wyprawia, to nie wiem nawet jak moglbym to skomentowac. I dziekuje wtedy
Bogu, ze mam nawet normalna rodzine, choc katolicy z nas nie najlepsi.

Kolejna sprawa - drodzy obroncy wolnosci rodziny! Wolnosc polega na
swobodnym dostepie do rozwiazan, ktore sie wybierze. Samemu, z wlasniej,
niczym nie przymuszonej woli! Jesli ktos chce miec rodzine - to ja ma! Jak
nie chce, to jej nie ma. Chcesz miec dwojke dzieci - prosze Cie bardzo -
hoduj sobie! Chcesz miec ich pietnascie, prosze Cie bardzo (hmmm... tylko
dlaczego w wiekszosci przypadkow to "lud pracujacy" utrzymuje takie
'rodziny'?).
Ameryki nie odkryje, ale moze sie chociaz jeden "Polak-katolik" 'nawroci'?!
Walczac o poszanowanie i akceptacje swoich wartosci trzeba miec swiadomosc,
ze jest to rownoznaczne z akceptacja wartosci z ktorymi mozemy sie nie
zgadzac.
UE nikomu nie odbierze praw do posiadania rodziny. A to ze jest ateistyczna?
A komu to przeszkadza? Wolalbys pewnie, zeby byla zydowska? Jedynie
organizacja, ktora nie promuje zadnej religii nie bedzie ograniczala Twojej
wolnosci. Wiec sie ciesz, ze bedziesz mogl sobie zezrec pieczonego prosiaka
i nie bedziesz musial miec dwoch kompletow garnkow - na nabial i na mieso...
Nic to, lece na pociag i do szkolki!

Marek Wilk
m...@p...onet.pl
Nic na siłę, wszystko młotkiem!

12. Data: 2003-06-10 18:11:54

Temat: Re: jednak nie OT (bylo Re: Antoni Zięba - Przed Referendum)
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> A propos, kiedy się wybieracie w nasze okolice? ;-)
>
> puchaty

Na pewno w okolicach 19-20 lipca. A Wy kiedy w moje? :)

boniedydy

13. Data: 2003-06-10 20:24:17

Od: "Olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mind_dancer wrote:

> Działasz przeciw sobie - nikt tego nie czyta.

A dlczego mówisz i za mnie? Ja to przeczytałam. Nie lubię, kiedy
ktoś nieupoważniony wypowiada się w moim imieniu.

14. Data: 2003-06-10 20:32:32

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> A dlczego mówisz i za mnie? Ja to przeczytałam. Nie lubię,
kiedy
> ktoś nieupoważniony wypowiada się w moim imieniu.

Masz rację. Przepraszam.

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)

15. Data: 2003-06-10 20:40:27

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Z. Boczek <z...@U...pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:

Owszem :)

http://www.faktyimity.vline.pl/archiwum/www_17_2003/
galery.html

Te rysunki są bosssssskie :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
rozwód
[spam] polecam ostatni numer "Wychowawcy"%
PCO
to nie takie proste cd on kocha inna i mnie tez