Antybiotyk a alkohol (trochę inaczej;)))

1. Data: 2007-10-27 10:29:18

Temat: Antybiotyk a alkohol (trochę inaczej;)))
Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Właśnie spożywam ostatnią dawkę Amoxiklavu 875+125 mg. PO jakim
czasie można zacząć bez obaw o skutki uboczne zacząć świętować
zwycięstwo wyborcze? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2007-10-30 13:17:41

Temat: Re: Antybiotyk a alkohol (trochę inaczej;)))
Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Właśnie spożywam ostatnią dawkę Amoxiklavu 875+125 mg. PO jakim
> czasie można zacząć bez obaw o skutki uboczne zacząć świętować
> zwycięstwo wyborcze? :)

PIS byl antybiotykiem a teraz jest juz PO i bedzie mozna swietowac?
Co do mnie to nie wiem. Pamietam ze raz Kurt Cobain jak pomieszał
antybiotyki a alkoholem to mu podobno szajba odbiła :/ Wracam do
pracy - o moj ciezki losie...

JS

3. Data: 2007-10-30 15:27:35

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co do mnie to nie wiem. Pamietam ze raz Kurt Cobain jak pomieszał
> antybiotyki a alkoholem to mu podobno szajba odbiła :/ Wracam do

to pisalem ja z pustki mojej nieswiadomosci (ciekawie tak pisac
nieswiadomoscią - pisac manekinem)

4. Data: 2007-10-30 22:09:29

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS" napisał:

> Pamietam ze raz Kurt Cobain jak pomieszał
> antybiotyki a alkoholem to mu podobno szajba odbiła :/

Ja tylko wylądowałam w szpitalu z wysypką i atakiem astmy :)
Tym razem jedenaście godzin przerwy dało radę :)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2007-10-31 16:39:27

Od: "John Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko wylądowałam w szpitalu z wysypką i atakiem astmy :)
> Tym razem jedenaście godzin przerwy dało radę :)

:)

> --
> Pozdrawiam - Aicha

usuwanie mlecznego zeba
bol jak by po oparzeniu
wzrok czy brak przyzwyczajenia (monitor)
Bioparox a szczepienie p. grypie
Zaćma. Operacja - czy warto ryzykować?