Antychryst i paruzja

1. Data: 2018-11-25 20:18:36

Temat: Antychryst i paruzja
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>,,Epoka Antychrysta", powieść Pawła Lisickiego, kończy się paruzją,
ponownym przyjściem Jezusa. Wszystko dzieje się za 200 lat, w XXIII
wieku, zaraz po tym jak papież Judasz ostatecznie zniszczył
chrześcijaństwo, zrównał wszystkie wyznania religijne i udowodnił, że
Jezus nigdy nie zmartwychwstał.

(...)
,,Najwięcej uwagi przyciągała jedna demonstrantka, która zwykle
przebywała nieco z boku i, co musiało uderzać patrzących, w
przeciwieństwie do pozostałych, nie była wytatuowana ani wydepilowana.
Demonstrowała całkiem naga. Zamiast stać i krzyczeć, chodziła na
czworakach z przyczepioną do szyi tabliczką: >>Ruchajcie mnie<<. Obok niej
biegał, pokwikując, przyczepiony sznurkiem do jej kostki malutki, różowy
warchlaczek".

(...)
Prawdziwa wiara jest brutalnie prześladowana jako przejaw zabobonności.
Najmocniej opiera się Nigeria i Polska, gdzie wciąż można spotkać księży
w sutannach, a ośrodkiem oporu jest klasztor na Jasnej Górze.

W XXIII wieku jest obscenicznie. Kandydat na księdza musi przejść test,
w którym ma zaakceptować takie np. materiały:

,,Na jednym ze zdjęć Chrystus przybity był nie do krzyża, lecz do
penisa w stanie wzwodu. Na innym Trzej Królowie wspólnie dopuszczali się
gwałtu na niewieście. Można było dokładnie i namacalnie niemal dostrzec
ich genitalia".

,,Dopóki nie zobaczę Jezusa w Genderowej scenie sado-maso-masturbacyjnej,
będę uznawał, że tkwimy w okowach dwudziestego pierwszego wieku" - mówi
słynny teolog Karl Arsloch Rahnerung Marx (,,Arschloch" to po niemiecku
,,dupek" lub wulgarne określenie na odbyt, kardynał Reinhard Marx
przewodniczy niemieckiemu Episkopatowi od 2014 roku, a Karol Marx był w
XIX w. twórcą socjalizmu naukowego i współzałożycielem Międzynarodówki
Komunistycznej. Takie to skojarzenia ma niewielebny nasz autor).

Papieża Judasza wspierają ruchy studenckie:

,,Szczególną popularnością Judasz cieszył się wśród studentek
Uniwersytetu Sapienza, które dzień i noc wystawały pod jego oknem i
dodawały mu otuchy. Reprezentowały różne stowarzyszenia - Ruch Lesbijski
i Antyfaszystowski, nazywany w skrócie Ruchal, organizację Radosna
Cipka, Aktywistki Feministki, Siostry Lubią Siostry, Dziewuchy
Dziewuchom Dziewuchami oraz Stowarzyszenie na Rzecz Przywrócenia Sierści".

(...)
Wyobraźnia Lisickiego nie boi się nawet zarzutu pedofilii. ,,W ramach
nowego systemu wprowadzono stały trening seksualny w klasach, gdzie pod
nadzorem psychologów dzieci miały się obnażać, masturbować i opowiadać o
swoich odczuciach.

Chłopcy mieli chodzić w sukienkach, przezroczystych majteczkach i
stanikach, ćwiczyć nakładanie makijażu i malowanie paznokci. Dziewczynki
pojawiały się w bokserkach i bluzach.

Nauczyciele zachęcali też chłopców do kucania podczas oddawania moczu,
dziewczynki miały to robić na stojąco".<

https://tinyurl.com/ycnsse8a
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-11-27 16:29:06

Temat: Re: Antychryst i paruzja
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/11/2018 o 19:18, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
>
> Nauczyciele zachęcali też chłopców do kucania podczas oddawania moczu,
> dziewczynki miały to robić na stojąco".<

nie wiem czy swiat sie rozwija czy powtarza

--
gazebo

Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców
Zwolennicy faszyzmu...
"warto przedstawić Jezusowi tych ludzi"
Piana z mózgu
Obnoszenie się