Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Antychryst wsród nas czyli o aktualności Paruzji wg Badeniego i nie tylko Re: Antychryst wsród nas czyli o aktualności Paruzji wg Badeniego i nie tylko

Re: Antychryst wsród nas czyli o aktualności Paruzji wg Badeniego i nie tylko

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 22 Nov 2018 06:20:03 -0800 (PST)
Subject: Re: Antychryst wsród nas czyli o aktualności Paruzji wg Badeniego i nie
tylko
From: m...@g...com

W dniu wtorek, 20 listopada 2018 20:02:15 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
Chrystusa"
zcie-w-koniec-swiata

usłyszał głos od Boga. Miał przypomnieć współczesnym ludziom o końcu świata, o
Apokalipsie, która niebawem nadejdzie. Uwierzcie w koniec świata! to
książka-wezwanie, ostatnie proroctwo charyzmatycznego dominikanina.
to nie zapowiedź czasów ostatecznych i powtórnego przyjścia Chrystusa? O końcu świata
i o tym, jak można się do niego przygotować, o swoich mistycznych wizjach,
diabelskich pokusach, Antychryście i największych grzechach Kościoła ojciec Badeni
opowiada Judycie Syrek. To ostatnia książka zakonnika, który w marcu 2010 roku zmarł
w opinii świętości."

> gdzies juz pare razy charyzme widzialem, niektorzy przezyli

W tv czy na żywo? ;)
Zazwyczaj przeżywają prowodyrzy... ;P