Antykoncepcja - pytanie do ginekologa

1. Data: 2005-06-08 20:58:36

Temat: Antykoncepcja - pytanie do ginekologa
Od: katarina <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
mam takie pytanie: jeżeli dzisiaj przyjąłam pierwszą pigułkę to po jakim
czasie zacznie ona działać?
Będę wdzięczna za odpowiedź ( najlepiej od lekarza ginekologa)

pozdrawiam
kaska
--
<>< <><

2. Data: 2005-06-08 21:07:28

Temat: Re: Antykoncepcja - pytanie do ginekologa
Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Jun 2005 22:58:36 +0200, katarina napisał(a):

> jeżeli dzisiaj przyjąłam pierwszą pigułkę to po jakim
> czasie zacznie ona działać?

A co to za dzień masz dziś??

Szczepan
[usuń imię oraz kropkę z mojego mejla]

3. Data: 2005-06-08 21:09:05

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

katarina napisał(a):
> Witam serdecznie,
> mam takie pytanie: jeżeli dzisiaj przyjąłam pierwszą pigułkę to po jakim
> czasie zacznie ona działać?
> Będę wdzięczna za odpowiedź ( najlepiej od lekarza ginekologa)

ginekologiem nie jestem...

ale to żadna filozofia...

odpowiedź znajdziesz w ulotce...

z reguły jest tak, że jeżeli przyjmiesz pierwszą tabletkę, w pierwszym
dniu krwawienia to działa właściwie od razu(tzn wchłania sie ok 4 godziny)

jeżeli tabletkę weźmiesz w ciągu pierwszego tygodnia cyklu, to przez
kolejne 7 dni powinnaś stosować dodatkowe zabezpieczenie...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-06-08 21:41:44

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to za dzień masz dziś??

IMO środa

5. Data: 2005-06-08 22:07:20

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jun 2005 23:41:44 +0200, Michał napisał(a):

> IMO środa

uuu, to kiepsko - bo tabletki trzeba brać od piątku
ROTFL

6. Data: 2005-06-08 22:27:11

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LOL'ek. Mały, bo mały - ale LOL'ek.