Re: Antyperspirant - kiedy go stosować?

From: m...@g...com
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Antyperspirant - kiedy go stosować?
Date: 20 Nov 2006 15:34:12 -0800

Unicron napisał(a):
> Witam
>
> Ostatnio wyczytałem na jakimś forum, że antyperspirant powinien być
> stosowany po prysznicu, na zupełnie suchą skórę przed snem, aby
> działał na drugi dzień - tzn stosować jakieś 8h wcześniej przed
> zamierzonym poceniem się:) Czy to ma jakiś sens?

Widzialem kiedys w TV jak wypowiadal sie na ten temat dermatolog.
Twierdzil, ze wiekszosc ludzi zle uzywa antyperspirantow przez co one
nie dzialaja tak jak powinny. Poinformowal, ze jedynym, slusznym
sposobem uzycia antyperspirantow jest stosowanie ich na sucha, umyta
skore przed spaniem.

--
Pozdr.