Antypolacy

41. Data: 2013-09-19 21:46:32

Temat: Re: Antypolacy
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:l1fa15$tdv$1@news.icm.edu.pl...

> Czy prawdziwy intelektualista sam potrafi odnaleźć prawdę, czy trzeba mu
> pomóc?

Prawdziwy intelektualista ma to do siebie, że moze się nawet rozbić o
prawdę- i tak jej nie zauważy. N'est-ce-pas?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

43. Data: 2013-09-19 21:49:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 19:57:40 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
_nazwy

> Thx za uznanie.

He he, aż tak go pragniesz, że każdy target Ci odpowiada? - wielbicieli
Wiki zwłaszcza?

42. Data: 2013-09-19 21:49:32

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Jak Ty kochasz wręcz jątrzyć - to niewiarygodne!"
Eee- po prostu to kawał skurwysyna jest. I tyle- co tu owijać w bawełnę?

44. Data: 2013-09-19 21:51:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 20:56, Ikselka pisze:

> Wżadnym tłumaczeniu, ale w ROZUMIENIU. A ROZUMIENIE kształtowane jest przez
> złe tłumaczenia. Czytaj mój post powyżej - do Krzewickiego.

Cytuję XL godz. 17:08:

I tłumaczę jeszcze raz- słowo to _nie_oznacza_ oświecenia. Pomyliłaś z
apokalipsą, z języka greckiego - "objawienie, odkrycie".

Nawet jeśli przyjąć znaczenie "armagedon" jako sytuację, to jak było w
zapodanym linku:

"Dlatego Armagedon określa sytuację, w której narody ziemi i ich armie,
inspirowane przez diabła i demony, wystąpią przeciw Bogu."

Albo przyjmij to wreszcie do wiadomości, albo niech dalej oświecają Cię
Twoje demony.

Ewa

45. Data: 2013-09-19 21:52:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 21:49:32 +0200, Chiron napisał(a):

> Eee- po prostu to kawał skurwysyna jest. I tyle- co tu owijać w bawełnę?

Prawdę, prawdę... Nie każdy musi ją poznać, ale ten, kto chce, to ją sobie
odwinie ;-PPP

46. Data: 2013-09-19 21:54:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 21:51:13 +0200, FEniks napisał(a):

> Cytuję XL godz. 17:08:

> I tłumaczę jeszcze raz- słowo to _nie_oznacza_ oświecenia. Pomyliłaś z
> apokalipsą, z języka greckiego - "objawienie, odkrycie".

Zastanów się nad "przypisywane mu znaczenia pochodzą z błędnych tłumaczeń"
- z naciskiem na "przypisywane znaczenia".

47. Data: 2013-09-19 21:55:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 19:57, Jakub A. Krzewicki pisze:

> BUTCH COOLIDGE: Wszystko OK?
> MARSELLUS WALLACE: Nie. Kurewsko daleko od OK.
> BUTCH COOLIDGE: I co dalej?
> MARSELLUS WALLACE: Co dalej? Powiem ci, co dalej. Zamówię kilku czarnuchów,
> żeby tu przyszli popracowali nad nim z obcęgami i palnikiem. Słyszysz, co
> mówię, buraku? Jeszcze z tobą nie skończyłem! Zrobię ci z dupy jesień
> średniowiecza!

"I Zed zszedł".
Najohydniejszy moment w tym filmie. ;)

Ewa

48. Data: 2013-09-19 22:05:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-19 21:46, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Prawdziwy intelektualista ma to do siebie, że moze się nawet rozbić o
> prawdę- i tak jej nie zauważy. N'est-ce-pas?

Bingo.

49. Data: 2013-09-19 22:10:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 22:05:49 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-09-19 21:46, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Bingo.

Qrka, Ty już widzisz??? - o, sqrka...

51. Data: 2013-09-19 22:11:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Tak- oczywiście że tak. I mistycy żydowscy i perscy, tybetańscy- wszyscy
> przybywali po nauki do Centrum Świata. Rozpoznałeś- więc_znasz_Je. OBUDŻ
> SIĘ! Chrześcijański Rzym zburzył je i zniknęlo 2 kapłanów- o najwyższym
> wtajemniczeniu. Oni jednak nie musieli się odradzać- choć robili to przez
> 2000 lat! Lech Emfazy coś o nich wiedział...ale- czy ja wiem?

Ech, ale każdy twierdzi, że to on jest w posiadaniu twierdzy mysteriów a
reszta to są ci najeźdźcy Gogmagog. Trwa "mojkanie": moja jest mojsza niż
twoja, bo moja jest najmojsza. Bo nieważne co je twoje, ważne to je co je
moje. A najbardziejsze toje mojkają te od Mojsze żeby mojrę przed nimi mieć
--- bo jak nie to mojką po grzdylu ;) Mojra bo dintojra ;)

--
????
???

Meet my Chiron