Antypolacy

50. Data: 2013-09-19 22:11:14

Temat: Re: Antypolacy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 21:46, Chiron pisze:

> Prawdziwy intelektualista ma to do siebie, że moze się nawet rozbić o
> prawdę- i tak jej nie zauważy. N'est-ce-pas?

A co, głowa boli?

Ewa

52. Data: 2013-09-19 22:17:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 21:54, Ikselka pisze:

> Zastanów się nad "przypisywane mu znaczenia pochodzą z błędnych tłumaczeń"
> - z naciskiem na "przypisywane znaczenia".

Pogadaj o tym z demonami. Bo mnie już rynce opadły.

Ewa

53. Data: 2013-09-19 22:18:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Prawdziwy intelektualista ma to do siebie, że moze się nawet rozbić o
> prawdę- i tak jej nie zauważy. N'est-ce-pas?

Tylko którą prawdę, po jak na razie to od wszelkich mendiów cała ?????? całą
dobę. Jeden jąkający się egzystencjalista pseudomarksistowski przeciwko
jednemu skonfundowanemu nawiedzonemu księdzu rozstawiają całą szachownicę
jak chcą. Z krwawo-łaziebnymi sporami "starszych braci" w tle. Czy ktoś ma
tu nosze by zbierasć trupy? Niemiłosierny fetor na tym pobojowisku, tylko
zlatujące się zewsząd sępy korzystają.

--
????
???

54. Data: 2013-09-19 22:23:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 22:18:16 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> tu nosze by zbierasć trupy? Niemiłosierny fetor na tym pobojowisku, tylko

I to właśnie przez te "demony" nie jesteś w stanie iść przez życie z
uśmiechem na ustach? - jest Was tu więcej takich, naprawdę mi Was żal.
:-)

55. Data: 2013-09-19 22:29:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:l1fm69$bmt$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> tu nosze by zbierasć trupy? Niemiłosierny fetor na tym pobojowisku, tylko
Jest jedna prawda. My możemy jej szukać- zbliżać się do niej. Jendak nie ma
"mojej prawdy" czy "Twojej prawdy". Taka "moja" czy "czyja" to po prostu
nieprawda.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

56. Data: 2013-09-20 03:56:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Tak- oczywiście że tak. I mistycy żydowscy i perscy, tybetańscy- wszyscy
> przybywali po nauki do Centrum Świata. Rozpoznałeś- więc_znasz_Je. OBUDŻ
> SIĘ! Chrześcijański Rzym zburzył je i zniknęlo 2 kapłanów- o najwyższym
> wtajemniczeniu. Oni jednak nie musieli się odradzać- choć robili to przez
> 2000 lat! Lech Emfazy coś o nich wiedział...ale- czy ja wiem?

Ech, ale każdy twierdzi, że to on jest w posiadaniu twierdzy mysteriów a
reszta to są ci najeźdźcy Gogmagog. Trwa "mojkanie": moja jest mojsza niż
twoja, bo moja jest najmojsza. Bo nieważne co je twoje, ważne to je co je
moje. A najbardziejsze toje mojkają te od Mojsze żeby mojrę przed nimi mieć
--- bo jak nie to mojką po grzdylu ;) Mojra bo dintojra ;)

PS. Centrum Świata za czasów niejakiego Abrama było w Harranie w Syrii
(krainie Sham stąd Shambhala) w Aram-Naharaim a więc na terenie ludu Mitanni
którym rżadzili ksztrijowie z kasty Mariyanna posiadający indoaryjską
kulturę wedyjską, ale ale ten młody skonfundowany bramin wszystko
popierniczył i stał się Mleććhą --- semickim barbarzyńcą. Przewróciło mu się
w głowie i stał się jednym pierwszych monoteistycznych rodzynków, podobnie
jak Zoroaster i Faraon Akhenaton. Skutki tej tragicznej pomyłki trwają
niestety do dziś.

--
????
???

57. Data: 2013-09-20 04:33:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

I tak się kończy rozmowa z Krzewictkim, bełkotem.

58. Data: 2013-09-20 06:56:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 września 2013 04:33:33 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
>
> niestety do dziś.
>

> I tak się kończy rozmowa z Krzewictkim, bełkotem.

Nie bełkot tylko stwierdzenie naukowo poznanych faktow historycznych przez
archeologów, językoznawców plus zachowane informacje z ustnej Tradycji.

1) Aram Naharaim --- pólnocna Mezopotamia Syria gdzie znajdowała się
świątynia Harran. Wyznająca religię nazwaną później sabeizmem ---
astrologiczną religię która rozpowszechniła się wśród semitów.

2) Wedyjskie pochodzenie tej religii ---- Aram Naharaim należał do imperium
Mitasnni, którego poddani byli Urarto-Hurrytami, a władcza kasta Mariyanna
konnymi wojownikami --- kszatrijami wyznającymi bóstwa wedyjskie Varunę,
Indrę, Nasatyów etc. Wszędzie, gdzie występowałas władza wedyjskich
wojowników kszatrijów, musiał istnieć podział na 4 warny czyli religijną
rolę musiała mieć towarzydsząca im kasta brahmanów. Stąd mamy ten sam zodiak
i ten sam tydzień astrologiczno-planetarny w Mezopotamii i w Indiach.
Kszatrijowie 'Mariyanna' którzy podbili Harran należeli prawdopodobnie do
Rodziny Księżyca (candravamsa/somavamsa) co można wywnioskować z faktu iż
głównym bogiem Harranu był bóg księżyca --- przez Semitów nazywany Sin.

3) Żydowska Księga Rodzaju znajdująca się na oczątku Biblii podaje, że Abram
zerwał z religią Harran i osiedlił się na terenach Palestyny które nie
podlergały Mitanni tylko stanowiły miejsce osiedlania się na dwa tysiąclecia
przed erą chrześcijańską osadników z plemion semito-chamickich i Luwijczyków
(plemion z grupy anatolijsko-hetyckich). Semici nie byli całkiem osiadli i w
casach nieurodzaju zdarzało im się porzucać miejsca pobytu, wracając do
trybu życia oastersko-koczowniczego (przywódcy plemienni Abraham i Jakub
zapuszczali się na zachód nawet do Egiptu).

4) Harran był ośrodkiem wtajemniczeń w misteria boga Księżyca przez całą
starożytność, także w czasach grecko-rzymskich i później. W Haranie znalazła
schronienie grupa filozofów z rozwiązanej w roku 529 powszechnego błędu
Akademii Platońskiej. Rozwijane przez nich nauki dały początek sekcie
haranitów, były swego rodzaju pomostem między starożytną Grecją a światem
islamu. Harran został zniszczony dopiero w latach 30. XIII w. przez
Mongołów. Czy podobnie jak zniszczenie Bagdadu był to inspirowany przez
buddyjskich doradców rewanż za nalandę? Nie wiadomo, ale i taką teorię
spuiskową rywalizacji intelektualnej pomiędzy współczesnymi kluczowymi
ośrodkami wiedzy i myśli można wziąć pod uwagę jako jedną z ewentualności.

5) Jedną z najczęscuej używanych nazw Syrii/Aramu w językach semickich
(arabskim, aramejskim) jest 'Sham' zwłaszcza oznacza ono Aram + Palestyna
czyli Syrię sensu largo, dom Shemitów/Semitów. Słowo Shambhala może
pochodzić etymologicznie od Sham, jest to jedna z teorii. Tutaj wkraczamy w
obszar ezoteryki --- w przepowiedniach religii Abrahamicznych takich jak
judaizm, chrześcijaństwo i islam są wzmianki o tym, że obecna epoka świata
skończy się, kiedy inwazja Goga i Magoga będzie próbowała zaatakować Sham
--- w biblijnej wersji jako Har-Mageddon. W religiach Dalekiego Wschodu ---
hinduizm, buddyzm analogiczne pisma (Kalki Purana, Kalachakra-Tantra) budują
podobny scenariusz kiedy przedstawiają jak (muzułmańscy i manichejscy)
barbarzyńcy będą próbowali zaatakować Północną SHAMbhalę --- ciekawa
zbieżność, prawda?

Mam nadzieję, że poprzez rozwinięcie tej tezy objaśniłem więcej niż
zaciemniłem o co chodzi i ten punkt widzenia przestaje być globik dla ciebie
bełkotem. Jak zwykle za dużo skracam z powodu niedoboru czasu i mogło
rzeczywiście być niezrozumiałe ale teraz przedstawiłem dokładniej pewną tezę
i przynajmniej niektóre klocki 'historycznych puzzli' składające się na nią.

59. Data: 2013-09-20 07:10:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:l1ga09$1ib$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> w głowie i stał się jednym pierwszych monoteistycznych rodzynków, podobnie
> jak Zoroaster i Faraon Akhenaton. Skutki tej tragicznej pomyłki trwają

Centrum Świata to Eleuzis, Szanowny Panie. To do nich przyjeżdżali z całego
świata na nauki. Znana jest sytuacja, w której pewien tybetańczyk nie zdał
egzaminu- i podczas przechodzenia przez Święty Ogień poparzył się,
łamaga:-). Centrum powstało ok. 2000 roku przed naszą erą- wtedy jeszcze
plemiona pasterskie Izraela nie miały pojęcia, co to kabała

--

Chiron

60. Data: 2013-09-20 09:21:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Eee- po prostu to kawał skurwysyna jest. I tyle- co tu owijać w bawełnę?

Czy dobrze zrozumialem, ze dlatego, iz nazywasz innych antypolakami,
nazwales moja matke k...ą?

Meet my Chiron
Ekoterroryzm
...nie zginęła!