Re: Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?
Date: Sat, 30 Mar 2019 17:08:21 +0100

Am 30.03.19 um 16:54 schrieb gazebo:

> nie ma nic o labedziach, bo te skubance jedza mi z reki, a do Swansea
> mam poltora godziny nie spieszac sie, daj wiec cos drogi Ilona w temacie
> neo.... labedziowego

Wlasnie robilismy porzadek na tarasie, karczowalem rozne rozrosniete
krzewy, no i odkrylismy gniazdo szpakow (wyhodowalismy dotad pare
pokolen szpakow i sikorek). Czy one aby nie stanowia jakiegos zagrozenia
dla ludzkosci?

Btw. W poblizu sa stawy i tam kupa labedzi oraz kaczek. Kiedys nawet
chcialem z bliska sfotografowac rodzine labedzia, ale mnie pogonily. Mam
odtad respekt wobec tych wrednych niemieckich ptakow. :-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).