Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?

1. Data: 2019-03-29 18:05:14

Temat: Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jezdzilem po obcych ladach i trwalem w nieswiadomosci. Szczepilem sie
niedawno przeciw grypie (wczesniej przeciw zoltej febrze i czterem innym
swinstwom tudziez zoltaczce B), ale z zebami nie mam problemow. Moze
dlatego jeszcze zyje?

>Środowisko medyczne od lat zmaga się z ruchem antyszczepionkowym,
który przyczynia się do znaczącego wzrostu zachorowań na dawno
zapomniane choroby zakaźne. Czy teraz będzie musiało zmagać się także z
ruchem sprzeciwiającym się leczeniu kanałowemu zębów? Problem narasta -
alarmują dentyści.

"Aż 97 proc. osób leczonych kanałowo zachorowało na raka.", "Leczenie
kanałowe to też najczęstszy powód zawałów serca!", "Powoduje również
lęki, depresję i chroniczne zmęczenie" - to tylko niektóre z szokujących
twierdzeń, jakie pojawiły się w filmie dokumentalnym "Root Cause", który
przed paroma tygodniami trafił na popularne serwisy streamingowe na
całym świecie, także w Polsce.

(...)
Zdaniem Krufczyka ruch anty-kanałowy niesie także jeszcze jedno
zagrożenie. Neguje on nie tylko leczenie endodontyczne, ale przede
wszystkim zachęca do usuwania zębów, twierdząc, że to rozwiązanie, które
uchroni nas przed innymi schorzeniami.<

Czytaj więcej na https://tinyurl.com/y4s8yj4h
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-03-29 22:25:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 18:05, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> zagrożenie. Neguje on nie tylko leczenie endodontyczne, ale przede
> wszystkim zachęca do usuwania zębów, twierdząc, że to rozwiązanie, które

A sprawdzałeś już, czy nie zostałeś zainfekowany antykulturą?

3. Data: 2019-03-30 15:35:06

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.03.19 um 22:25 schrieb Ilona:

> A sprawdzałeś już, czy nie zostałeś zainfekowany antykulturą?

To jest szczyt piramidy Maslowa, wiec o kulturach i antykulturach
pomysle pozniej. Wlasnie donosza o rozmaitych substancjach w pastach do
zebow, plynach do kapieli, szamponach, gumie (kleju) na znaczkach
pocztowych, slodyczach, ktore rozdawal nam drugi pilot w samolocie,
plynie, ktorym plucze usta po czyszczeniu zebow u dentystki oraz last
but not least chemtrails, ktore czesto widze na niebie (lotnisko jest
blisko).

https://www.youtube.com/watch?v=1AdaFJD8dHA

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

4. Data: 2019-03-30 16:54:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/03/2019 o 14:35, silvio balconetti pisze:

> [...]
> plynie, ktorym plucze usta po czyszczeniu zebow u dentystki oraz last
> but not least chemtrails, ktore czesto widze na niebie (lotnisko jest

nie ma nic o labedziach, bo te skubance jedza mi z reki, a do Swansea
mam poltora godziny nie spieszac sie, daj wiec cos drogi Ilona w temacie
neo.... labedziowego

--
gazebo

5. Data: 2019-03-30 17:08:21

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.03.19 um 16:54 schrieb gazebo:

> nie ma nic o labedziach, bo te skubance jedza mi z reki, a do Swansea
> mam poltora godziny nie spieszac sie, daj wiec cos drogi Ilona w temacie
> neo.... labedziowego

Wlasnie robilismy porzadek na tarasie, karczowalem rozne rozrosniete
krzewy, no i odkrylismy gniazdo szpakow (wyhodowalismy dotad pare
pokolen szpakow i sikorek). Czy one aby nie stanowia jakiegos zagrozenia
dla ludzkosci?

Btw. W poblizu sa stawy i tam kupa labedzi oraz kaczek. Kiedys nawet
chcialem z bliska sfotografowac rodzine labedzia, ale mnie pogonily. Mam
odtad respekt wobec tych wrednych niemieckich ptakow. :-)

6. Data: 2019-03-31 01:12:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-30 15:35, silvio balconetti wrote:

> [...]
> plynie, ktorym plucze usta po czyszczeniu zebow u dentystki oraz last
> but not least chemtrails, ktore czesto widze na niebie (lotnisko jest

Podobno, te nove szczepionki, równiez przeciwdziałaja tym chemitrialsom?
//no i psa pod te chemitrialsy to bym w ogóle nie wypuszczał :)

7. Data: 2019-03-31 01:27:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-30 16:54, gazebo wrote:

> nie ma nic o labedziach, bo te skubance jedza mi z reki, a do Swansea
> mam poltora godziny nie spieszac sie, daj wiec cos drogi Ilona w temacie
> neo.... labedziowego

A kruki na Tower, zdrowe?
//czy nadal pod volierą?

8. Data: 2019-03-31 01:38:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-30 17:08, silvio balconetti wrote:

> [...]
> chcialem z bliska sfotografowac rodzine labedzia, ale mnie pogonily. Mam
> odtad respekt wobec tych wrednych niemieckich ptakow. :-)

Bardzo rodzinne są.
Niemieckie to są te czarne bociany.
// W Etiopii zimują.
http://ptaki-silesiana.pl/28/monitoring-lotow-v20.ht
ml#!

9. Data: 2019-03-31 01:44:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-31 01:27, Ilona wrote:

> A kruki na Tower, zdrowe?
> //czy nadal pod volierą?

Po Brexicie pewnie wróca.
http://www.londoneria.com/kruki-odlatuja-twierdzy-lo
ndynskiej/

10. Data: 2019-03-31 08:07:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/03/2019 o 00:38, Ilona pisze:

> Bardzo rodzinne są.
> Niemieckie to są te czarne bociany.
> // W Etiopii zimują.
> http://ptaki-silesiana.pl/28/monitoring-lotow-v20.ht
ml#!

z Australia ci sie pomylilo facet, w Anglii rzadko spotkasz rude
wiewiorki, zezerly je amerykanskie, internet fajna rzecz, ino tylko
glowy trzeba

--
gazebo

Jędraszewski jest homoseksualistą?