Re: Antywibrator z wibrobetonu...

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.rec.dom
Subject: Re: Antywibrator z wibrobetonu...
Date: Tue, 12 Oct 2010 20:57:41 +0200

"janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
news:op.vkg8b1iz1cvm6g@linux-rj.dom...
Dnia 12-10-2010 o 10:13:10 Eneuel Leszek Ciszewski

> "Panslavista" 4cb40d2f$0$27040$6...@n...neostrada.pl

> Zamontowałem pęknięty [anty]wibrator -- i tak to wszystko psu na budę,
No to bez wizyty fachowca się nie obejdzie.

Gdy mi się rozsypał pospawałem pudełko z blachy o kształcie betonowego i
zabetonowałem w nim złom, teraz nie ma szans na ROZSYPANIE SIĘ, ale mam
jeszcze inne prace do wykonania. Uważam, że Whirlpool mnie naciął na
składankę za którą daliśmy ponad 3k PLN. Z początku działała dobrze -
dokładnie w dniu, gdy skończyła się gwarancja zaczęła się sypać na potęgę -
wpływ wizytatorów odwiedzających moje mieszkanie pod nieobecność
domowników - ślady pozostały.