Re: Apel

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Apel
Date: Wed, 8 Feb 2012 11:42:53 +0100

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości
news:jgt3t5$grd$1@speranza.aioe.org...
>W dniu 2012-02-08 01:02, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
>pierdolnie:
dzicow

> Twojej wdziecznosci bynajmniej nie oczekiwalem za swoja troske, ale
> takiego gownianego poczucia humoru tez nie.
> Normalnie zawoduwa.
> Tyle.
Zawodówa- bo zawodowy. Paulinka nie wali takich byków. Ja jednak nie o tym
chciałem: zgodzisz się chyba, że ze starych schematów postępowania wynikają
te same co zawsze (no, z bardzo małymi wyjątkami) konsekwencje? Lebowski-
mam dla Ciebie wspaniałą wiadomość: zrób_raz_inaczej. Wiem- rutyna, strach
przed jej porzuceniem- te sprawy...no ale nie ma wyjścia.
Czyli: albo postępując tak dalej sam siebie pozbawisz możliwości
dyskutowania tu z kimkolwiek- i chyba wiesz o tym, prawda? Albo też zrobisz
inaczej- i potem nowy sposób postępowania będziesz przenosił do reala i
zastępował nim dotychczasowy. A wtedy masz spore szanse na zmianę relacji z
ludźmi. Kto wie- może nawet kiedyś będziesz umiał obdarzyć kogoś miłością?
Uważam to za mozliwe- serio.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron