Droga do raju

121. Data: 2011-05-24 07:39:22

Temat: Re: Apel do czubkow dobrej woli
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-24 09:22, Vicky pisze:

> Nie znam, ale jak widać Ty sprawdziłeś... więc kto to taki?

Zauwazylem juz, ze jestes opozniona.
Chyba nie ma co uprzedzac faktow, ktore przedstawia ci tutejszego pedzia
pewnie najlepiej.

> Tak sądzisz? W takim razie coś Was łączy...
> Chyba przeceniasz swoją "wartość internetu".
> Ja nie mam oczekiwań.

Tak cos zalatywalo od ciebie grafomania i dzieki, ze postawilas sprawe
jasno.

122. Data: 2011-05-24 07:46:24

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylem juz, ze jestes opozniona.

Bardziej już nie mogę zniżyć się do Twojego poziomu.

> Chyba nie ma co uprzedzac faktow, ktore przedstawia ci tutejszego pedzia
> pewnie najlepiej.

Ty mi przedstaw skoro to wiesz.

> Tak cos zalatywalo od ciebie grafomania i dzieki, ze postawilas sprawe
> jasno.

Zanim kolejny raz użyjesz słowa, którego znaczenia nie znasz zajrzyj do
słownika.

123. Data: 2011-05-24 07:55:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 09:46, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Zanim kolejny raz użyjesz słowa, którego znaczenia nie znasz zajrzyj do
> słownika.

Zanim udzielisz kolejnej odpowiedzi, zaznacz,
KOMU odpowiadasz.

124. Data: 2011-05-24 07:59:11

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-24 09:46, Vicky pisze:

> Bardziej już nie mogę zniżyć się do Twojego poziomu.

hehe... jeszcze mi kiedys podziekujesz, ze cie zaszczepilem delikatnie
przed tutejsza infekcja, o ile doskoczysz kiedys do tego mentalnie.

> Ty mi przedstaw skoro to wiesz.

> Zanim kolejny raz użyjesz słowa, którego znaczenia nie znasz zajrzyj do
> słownika.

Po twojej deklaracji braku oczekiwan pozostaje juz tylko przymus, ktory
kaze ci tu pisac swoje glupoty, w ktorych pewnie widzisz jakas wartosc
literacka, bo chyba z braku w nich sensu zdajesz sobie sprawe, c'nie? ;)
Wiec grafomania raczej pasuje.

125. Data: 2011-05-24 08:19:18

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

> hehe... jeszcze mi kiedys podziekujesz, ze cie zaszczepilem delikatnie
> przed tutejsza infekcja, o ile doskoczysz kiedys do tego mentalnie.

Masz rację... wielkie HEHE

> Ty mi przedstaw skoro to wiesz.

Nie doczytałeś czegoś?

> [...]
> kaze ci tu pisac swoje glupoty, w ktorych pewnie widzisz jakas wartosc
> literacka, bo chyba z braku w nich sensu zdajesz sobie sprawe, c'nie? ;)

Widzę że muszę wyjaśnić Ci jak 7-latkowi bo nie kapujesz prostego przekazu.
Oczekiwanie na tej grupie można mieć jedno, że znajdzie się tu kilku
psychologów. Oczekiwania wobec osób piszących to tak jakbyś z góry zakładał
co chciałbyś żeby odpisali - czule połechtali (oj przepraszam za seksizm
;) ) Twoje EGO. Nie dziwne więc jest Twoje zachowanie na grupie, skoro
oczekiwania po-Twojemu nie są spełniane. Wiesz po co masz dwoje uszu a jedną
"jadaczkę"?
Dyskusja to wymiana poglądów, a nie ocenianie.

126. Data: 2011-05-24 08:19:54

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
8g2000vbb.googlegroups.com...

Nie Tobie

127. Data: 2011-05-24 09:21:37

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 10:19, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka"  napisa w wiadomo ci grup
8g2000vbb.googlegroups.com...

> Nie Tobie

Ale, co "nie Tobie"?

128. Data: 2011-05-24 10:36:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-24 10:19, Vicky pisze:

> Oczekiwanie na tej grupie można mieć jedno, że znajdzie się tu kilku
> psychologów.

A można mieć ewentualnie inne?

Ewa

129. Data: 2011-05-24 10:48:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-05-24 10:19, Vicky pisze:

> Oczekiwanie na tej grupie można mieć jedno, że znajdzie się tu kilku
> psychologów.

A można mieć ewentualnie inne?
Nie można. Zabraniam!
:-)))
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

130. Data: 2011-05-24 12:38:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
bb.googlegroups.com...
On 24 Maj, 10:19, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka" napisa w wiadomo ci grup
8g2000vbb.googlegroups.com...

>Ale, co "nie Tobie"?

Jak widac osoba, ktorej odpowiadasz - nie jest w stanie pojac co to poprawne
cytowanie.

"Rusofile i rusofoby".
Pikieta "W obronie MATIOŁA".
niusy
O co chodzi z Libią
Znajdź kilka szczegółów różniących te dwa obrazki