Droga do raju

131. Data: 2011-05-24 12:58:00

Temat: Re: Apel do czubkow dobrej woli
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby tak dokładnie śledziła moje posty wiedziałaby że pisałam wcześniej że
chwilowo to niemożliwe.

132. Data: 2011-05-24 16:06:32

Temat: Re: Droga do raju
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 14:38, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> On 24 Maj, 10:19, "Vicky" <b...@p...onet.pl>
> Jak widac osoba, ktorej odpowiadasz - nie jest w stanie pojac co to poprawne
> cytowanie.

Gdzies indziej cytuje w miare poprawnie.
Widac nie zasluzylam ;)

133. Data: 2011-05-24 16:07:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 14:58, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:
> Gdyby tak dokładnie śledziła moje posty wiedziałaby że pisałam wcześniej że
> chwilowo to niemożliwe.

Jak niemozliwe, jak mozliwe :)

134. Data: 2011-05-24 16:08:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 14:58, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:
> Gdyby tak dokładnie śledziła moje posty wiedziałaby że pisałam wcześniej że
> chwilowo to niemożliwe.

Jak niemozliwe, jak mozliwe :)

135. Data: 2011-05-24 19:41:00

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-24 12:36, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A można mieć ewentualnie inne?

Potencjalnych klientów to tutaj można w pęczki wiązać.

Qra
--
albowiem ponieważ

136. Data: 2011-05-25 11:54:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-24 21:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-05-24 12:36, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Potencjalnych klientów to tutaj można w pęczki wiązać.

I siekać!

Ewa

137. Data: 2011-05-25 14:23:05

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-05-24 12:36, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Potencjalnych klientów to tutaj można w pęczki wiązać.

... alternatywnie, można pakować w druciane klatki
dla ptastwa - jak klient bardziej ku tej formie ciąży.

138. Data: 2011-05-25 15:41:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-05-24 21:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-05-24 12:36, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Potencjalnych klientów to tutaj można w pęczki wiązać.

I siekać!

===============
A dlaczego chcesz mnie zaszlachtować?!
:-3

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

139. Data: 2011-05-25 16:33:51

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-25 16:23, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> ... alternatywnie, można pakować w druciane klatki
> dla ptastwa - jak klient bardziej ku tej formie ciąży.

Taka kara za samokrytykę? Okrucieństwo to.

Qra

140. Data: 2011-05-25 17:29:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

===============
> A dlaczego chcesz mnie zaszlachtować?!
> :-3

Jak się tak sam pchasz do sałatki, to masz. ;)

PS: I co jest Chironie - wątek Ci się urwał? ;)
Ewa

"Rusofile i rusofoby".
Pikieta "W obronie MATIOŁA".
niusy
O co chodzi z Libią
Znajdź kilka szczegółów różniących te dwa obrazki