Apel do p. Andrzeja Głowackiego

31. Data: 2003-10-15 09:41:40

Temat: Re: Apel do p. Andrzeja Głowackiego- cd
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" napisał:
> [...]

> To żaden argument.
> 1. Nie sądzę , żebyś znał wszystkie grupy "na całym świecie"

Nie muszę ich znać, ponieważ znam ogólne zasady funkcjonowania usenetu.

> Ale apel byl do ciebie i wystarczyłoby, żebys zrobił odpowiednią
sygnaturkę.
> Chyba to leży w zakresie twoich możliwości. I zwalniam cię z troski o
setki
> innych osób

Dlaczego akurat ja, w całym świecie usenetu, miałbym przestrzegać
wymyślonych przez Ciebie zasad?

> Twój upór w złym swietle stawia twoje intencje.

Kto tutaj jest uparty i jakie są Twoje intencje? Przykro mi, ale przestaję
je już rozumieć. Ten wątek miałbyć apelem a stał się czymś zupełnie innym.

> Motywy twojej, w niektórych okresach, b.intensywnej aktywności,wyobrazam
> sobie, mogą byc m.in. następujące:
> 1. masz kompleksy, np. nie przyjęli cie na medycynę
> 2. chcesz pochwalic się, jaki jesteś "mądry"
> 3. uważasz, że wszystkie rozumy pozjadałeś
> itp.

Ale masz wybujałą wyobraźnię ;-).
Ad 1. Nigdy nie zdawałem na medycynę.
Ad 2. A co jesteś zazdrosny ;-)? Tak naprawdę, zawsze byłem skromnym
człowiekiem ;-).
Ad 3. Nikogo tu nie pouczam. Wręcz przeciwnie, zawsze staram się być
wyrozumiałym ;-).

> [...]
która
> wg ciebie może być pytającemu przydatna. Wówczas jednak, powodowany
> życzliwością dla bliźniego powinieneś go poinformować, że nie jesteś w tej
> dziedzinie kwalifikowanym fachowcem i że zatem winien on odnosić się do
> twoich informacji z rezerwą, tym bardziej, że technicznie nie jest to
> trudne-sygnaturka. Bez praktycznie żadnego wysiłku z twojej strony
> ograniczasz niedobre efekty, jakie twoja ignorancja ( chyba, że uważasz,
że
> masz wiedzę kwalifikowanego lekarza) może spowodować u łatwowiernego

Ciągle mylisz grupę dyskusyjną z gabinetem lekarskim. Poza tym, na całym
świecie jest tak, że ktoś, kto ma do czegoś kwalifikacje, to umieszcza
odpowiednią informację, a nie odwrotnie.

Wiele osób, również większość wypowiadających się tutaj lekarzy, występuje
tutaj anonimowo, do czego mają zresztą prawo. Ja natomiast zwykle używam
swojego imienia i nazwiska, jak również czasami podaję odnośnik do swojej
strony internetowej. Jestem andrzejem głowackim i nawet na myśl by mi nie
przyszło, aby udawać kogoś innego. Ty natomiast, jako anonim, z uporem
próbujesz mnie pouczać, jak ja mam się podpisywać. Czy to jest w porządku?

Proponuję zakończyć ten wątek honorowo, bez dalszych sporów. Za Twój apel
dziękuję. Przyjąłem go do wiadomości.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

32. Data: 2003-10-15 10:18:07

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Robert" napisał:
>
> [...] Czep sie mnie, jak musisz ;)

Na to, nie mógłbym pozwolić ;-).

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

33. Data: 2003-10-15 12:03:34

Temat: WLOSY
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o porade
Jak zapobiegac wypadaniu wlosow?
Dermatolog nie stwierdzil choroby skory.

Pozdrawiam

Liliana

34. Data: 2003-10-15 14:08:25

Od: "Atena" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.glowacki.art.pl

bardzo mi się podoba ta strona, i nie przejmuj się panem Pawłem, sądzę, ze
poprostu nie ma co robić i na kimś musi się odstresować, ja też nie jestem
lekarzem , tylko analitykiem medycznym, i pewnie przy następnej fazie złego
nastroju i mi się oberwie...serdecznie pozdrawiam grupowiczów..A

35. Data: 2003-10-15 19:04:36

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
złego
> nastroju i mi się oberwie...serdecznie pozdrawiam grupowiczów..A

Dziękuję ;-) i pozdrawiam, andrzej

36. Data: 2003-10-15 20:29:56

Od: "kraska" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> , ja też nie jestem
> lekarzem , tylko analitykiem medycznym, i pewnie przy następnej fazie złego
> nastroju i mi się oberwie

Nie bój się, są nas już dwie, ja mam dwójkę, niech spróbuje :-)

37. Data: 2003-10-16 13:42:29

Od: "" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarzem , tylko analitykiem medycznym, i pewnie przy następnej fazie złego
> nastroju i mi się oberwie...serdecznie pozdrawiam grupowiczów..A

Faktycznie bardzo fajna strona i dobre na niej zdjęcia (podejrzewam, że żony i
córki).

Imoe

38. Data: 2003-10-26 18:45:44

Temat: Re: Apel do Pawła Góralskiego
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Pawła Góralskiego

Chce Pan Panie Pawle jak ortodoksyjny komuch cenzurować nasze forum , choć
nie błysnął pan niczym szczególnym. Pan Andrzej Głowacki wyróżnia się bardzo
interesująco: duża znajomością tematów i miejsc znajdowania sie wlasciwych
odpowiedzi w internecie, wielu z jego odpowiedzi korzysta i są zadowoleni.
Na tym forum na ogół pacjenci dzielą sie uwagami i spostrzeżeniami o
możliwościach leczenia. Jeżeli trafia się jakis mądry lekarz jak nasz
okulista to chwala mu i zasługa, ale wielu lekarzy odpowiada sztampowo i bez
wyobraźni czy glębszej wiedzy. Więc odczep sie Pan od Pana Andrzeja, sam
postaraj się czymś błysnąc abyśmy uznali cie za wybitnego fachowca a nie za
upirdliwego cenzora. Nie myśl .że ktoś jest taki niemąry , że będzie się
leczył z netu ale dobrze mieć troche informacji aby lekarz w przychodni nie
zalewal bajeru , jak to często robią. Sam mialem taki przypadek ,ze nie
posłuchałem lekarza , diagnoza wydała misię podejrzana, zmieniłem sposób
leczenia i bliska mi osoba mimo 85 lat żyje i ma się dobrze. Lekarz juz
chciał operować nie biorąc odpowiedzialności za jej skutek.
Najlepiej Panie Pawle jak pan rzadko tu bywa niech Pan zmieni forum albo
swój styl obecności.

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
> Oczywiście apelu tego nie ograniczam tylko do p. Andrzeja Glowackiego. O
> samo proszę innych dyskutantów, nie będących lekarzami, którzy chcą
udzielać
> ogólnych porad medycznych.
>
> Pozdr
>

> Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
> udzielać
> Pana
> niekorzystne

kto moze dac skierowanie i na jakie hormony?
pokrzywka - od czego i do kogo??
przygotowanie do pobrania krwi
co to moze byc
WZW - szczepienia