Apteka w zarządzie usługowym

1. Data: 2005-11-15 22:23:20

Temat: Apteka w zarządzie usługowym
Od: "gula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kierownikiem apteki, ostatnio firma, w której pracuję, zaproponowała
mi przejęcie apteki w zarząd usługowy. W moim regionie coś takiego jeszcze
nie funkcjonuje, czy mogę prosić o pomoc osoby z większym doświadczeniem w
tym temacie?
Pozdrawiam i dziękuję
A.

2. Data: 2005-11-17 07:57:55

Temat: Re: Apteka w zarządzie usługowym
Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie funkcjonuje, czy mogę prosić o pomoc osoby z większym doświadczeniem w

nie ma tutaj szybkiej pomocy, najwazniejsze to otrzymac umowe jaka
musisz podpisac w celu przejecia apteki w zarzad a nastepnie udac sie z
ta umowa do dobrego prawnika zeby wyjasnił dokladnie wszystkie punkty i
zagrozenia z nich wynikajace (np. jakis punkt o obowiazku zamawiania
tylko w jednej hurtoni i robienia jakiegos obrotu - i jak nie zrobisz to
ci dosylaja dowolnego towaru do okreslonej kwoty)

3. Data: 2005-12-01 21:20:45

Od: "gula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Umowę dostałam, prawnik ją obejrzał i przerobił od str.prawnej, z księgową
też siedziałam i liczyłam, natomiast nie wiem, na co powinnam zwrócić uwagę
od str. czysto aptekarskiej np. właśnie wys. obrotu, hurtowni (wiem, że
będzie to jedna wiodąca i ewentualnie 10% w innych) i ...??? Możesz coś
jeszcze podpowiedzieć?
A.

4. Data: 2005-12-02 07:29:57

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

Zadaj konkretne pytanie to na nie odpowiem jak bede wiedział. nie moge
(i nie chce) ci tutaj robic wykladu o wszystkim.

o obrocie to mozna tylko powiedziec ze to takie ryzyko jak w kazdej
dzialalnosci albo go zrobisz i bedzie super albo nie i bedziesz plakał -
ryzyko zalezy od ciebie i od twoich przemyslen finansowych. I z tym
rowniez wiaze sie ta wiodaca hurtownia czy jej waryunki i ceny ci
odpowiadaja i czy zamawiajac w niej bedziesz mogl taki obrot zrobic (i
czy cię nie wycycka dajac np 10% rabatu ale wczesniej podnoszac ceny dla
ciebie o 15% w stosunku do tych co masz teraz - dobrze w umowie miec
gwarancje poziomu cen)

[SPAM] www.apteka-leki.pl
grzanki
www.dvd100.net Visitanos Verbatim Traxdata Princo.*** 1OT8