Apteki co jest grane ???

11. Data: 2003-01-11 01:19:05

Temat: koniec dyskusji
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zawracaj glowy.
To jest wada systemu usenet, ze nie mozna raz odpowiedziec i koniec,
tylko kazdy watek sie ciagnie jak guma u kaleson, czy ktos chce czy nie.

Czy jak w kawiarni z kims rozmawiasz i mowisz cze,
to potem on za chwile leci i znow odpowiada,
potem ty lecisz i znow odpowiadasz ?

Musi byc sensowna metoda zakonczenia watku, nie oczekiwania odpowiedzi.
Taka jest grupa testowa na trolle i kazdy to musi stosowac, aby
offtopiczne watki nie zasmiecaly grupy.
Zrozumiales, czy mam jeszcze raz powtorzyc ?

Nie istnieje cos takiego jak przymus mojej repliki.
Bo nie mam czasu, ani checi kotynuowania watku.

Ty masz czas na gledzenie i dlugie dyskusje,
a ja i wielu nie mamy.
Odpowiadamy i czesc, do widzenia, nie oczekujemy odpowiedzi.

KPW ?

12. Data: 2003-01-11 07:08:12

Temat: Re: off topic - uwaga fut na pl.test
Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I.Tichy w wiadomośi <avnnoh$117$1@foka.acn.pl> napisał/a:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> jak ustawiasz futa to ostrzegaj
>
> uwaga!
> jeśli ktoś odpowiedział na post przedpiscy to niech sprzawdzi gdzie
> odpowiedział - przedpisca ustawił fut na pl.test.
> żeby sie na to nie złapac w przyszłości , wystarczy przy odpowiadaniu
> przedpiscy, sprawdzic adres w okienku grupy dyskusyjne, zachęcam do takiego
> eksperymentu

Albo jeszcze łatwiejszy sposób : wsadzić takiego osobnika do kill-file`a
i nie trzeba mu odpowiadać.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

13. Data: 2003-01-11 09:42:43

Temat: Re: Apteki co jest grane ???
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zreszta miala powstac siec hipermarketow aptecznych, z samoobsluga.
> W Czechach wieksze apteki sa samoobslugowe.
> Leki, preparaty sa dostepne do wyboru do koszyka, a inne, pewnie te , o
> ktorych piszesz, dodatkowo za lada.
> Zwieksza to obrot apteki kilkukrotnie, gdyz kupuje sie leki jak,
> preparaty, witaminy, jak kazdy inny towar.

U nas też sa apteki samoobsługowe- chociażby w Warszawie w galeri mokotów,
apteka 21 na pl. bankowym, a najbardziej samoobsługowa którą znam jest w
wola parku. W Poznaniu na Gwarnej... Samoobsługowość dotyczy OTC, ale tak
samo jest w Czechach.

> U nas niestety za kazdym razem trzeba wymieniac jakas nazwe, nie wiadomo
> czy to jest, czy bedzie.
> I nawet kupujac wapno, nie wiem jakiego bdzie producenta, nie widze
> opakowania, opisu, ceny.
> Nowe prawo konsumenckie chyba daje wieksze prawa konsumentow, a zatem
> kupujacych tez leki, w zakresie czasu do namyslu i mozliwosci obejrzenia
> towaru.
> Istotna jest i cena i producent i forma opakowania i mozliwosc
> zapoznania sie z ulotka przed zakupem, a nie po.

Przesadzasz, gdzie Ty do apteki chodzisz???
Przecież normalne jest, ze możesz sobie w aptece wybrać, co chcesz kupić,
jakiej firmy itd, obejrzeć , przeczytać ulotkę itd. A jak nie mają czego
chcesz, to apteka może to zamówić na Twoją prośbę i to jest normalne (no,
chyba, że w danej miejscowości jest tylko 1 apteka-monopolista).

14. Data: 2003-01-11 13:38:04

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WALDIM" <w...@a...pl> napisał/a

> nic nowego, panienki w aptekach:
> 1. nie przejmuja sie przepisami - liczy sie zysk ze sprzedanych lekow
> 2. nie znaja zupelnie obowiazujacych przepisow
> 3. rpoboja same leczyc pacjentow samowolnie zamieniajac leki na inne

:-) Spróbuj kiedyś dla hecy kupić bez recepty oxycort. Zawsze sprzedają,
jak mówisz, że "to dla psa, łapę sobie skaleczył" :-)))))

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

15. Data: 2003-01-11 14:39:26

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

> [...]
> chcesz, to apteka może to zamówić na Twoją prośbę i to jest normalne (no,
> chyba, że w danej miejscowości jest tylko 1 apteka-monopolista).

Dzieki za wyjasnienia.
Akurat jest ok. 30-40 aptek w okolicy, a znajoma ma 3 apteki, jedna po
sasiedzku i staje przed takim szklanym okienkiem jak w kantorze,
mowie wapno i dostaje cos barwionego, zapachowego.
Gdyz chce zwykle, biale z d.Polfy, to znow czekam, a za mna kolejka.
I doprawdy nie ma czasu na zadne czytanie ulotki, wybor,
jest dokladnie jak w banku.
Kolejka, okienko i malo czasu, malo miejsca.
Dlatego bardzo lubie samoobslugowe apteki w Czechach.
Moge pol godziny czytac ulotki, pytac sie, nie ma kolejki, jest duzo
miejsca.
Mam nadzieje, ze za 2-4 lata, beda tak powszechne jak hipermarkety.

Jacek

--
Intellectual Human Cloning Institute (IHCI)
incorporating Human Self(EGO) Gen(SM),

16. Data: 2003-01-11 15:42:07

Od: "Wasiuk" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli farmaceuta sprzeda ci bez recepty lek ktory jest na recepte to
> popelnia wykroczenie. nie tylko przeciw prawu

Popelnia wykroczenie ale chyba ich nikt nie kontroluje skoro tak bezkarnie
sprzedaja, a czy nie musza sie rozliczac z recept???

Wasiuk

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
w...@2...pl

17. Data: 2003-01-11 18:19:11

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wasiuk" <w...@2...pl> napisał w wiadomości

> Popelnia wykroczenie ale chyba ich nikt nie kontroluje skoro tak bezkarnie
> sprzedaja, a czy nie musza sie rozliczac z recept???

kontroluja - nadzor farmaceutyczny - ale oni przede wszystkim narkotyki i
psychotropy, a kasa chorych tlyko refundowane, wiec jak sprzedasz na 100%
lek to nic nie maja do tego. nawet jak raz czy drugi zobacza brak recepty na
jakas pierdolke to skonczy sie upomnieniem.

a recepty? hmmm, dlugo by opowiadac, zreszta wolalbym nie bo czasami wlos
sie jezy na glowie...

pozdrawiam

Adam

18. Data: 2003-01-11 21:45:25

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> nic nowego, panienki w aptekach:

Waldim, bardzo cie cenie, cen tez innych :)

no i, rzecz jasna, nie uogolniaj

Adam

19. Data: 2003-01-12 15:52:52

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> miala w miejscu numeru kasy chorych "krzyzyk" - (czyli recepta
pelnoplatna)

Ja sie ostatnio wkurzylam, bo lekarka zapomniala czegos zaznaczyc i bylam do
tylu 20 zlotych =((( Probowalam sie dogadac jakos z aptekarka, ze wezme
tylko jedno lekarstwo a drugie nie i pojde jeszcze raz do lekarza - ale nie,
albo wszystko albo nic. Cholera. Mialam wyjscie? No trudno, juz stalo sie,
te 20 zl i tak dalej, poza tym aptekarke rozumiem, jakies tam przepisy,
wszystko OK, ale zdenerwowalo mnie, ze przez jeden glupiutki znaczek
czlowiek musi wyciagnac z kieszeni 20 zlotych =((
Znowoz moja Mama (tu bedzie antyreklama) kupila jakies lekarstwo i podczas,
gdy w jednej aptece zaplacila ks zlotych (nie pamietam), to w aptece w
Carrefourze okolo 10 zlotych wiecej. Oszaleli?! Nigdy juz tam niczego nie
kupie (mowie o Aptece, nie o hali).

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::

20. Data: 2003-01-12 16:00:31

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości

> :-) Spróbuj kiedyś dla hecy kupić bez recepty oxycort. Zawsze sprzedają,
> jak mówisz, że "to dla psa, łapę sobie skaleczył" :-)))))

Jak byk na recepte... http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1645
Chm.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::