Aranżacja ogrodów

1. Data: 2002-05-09 14:21:14

Temat: Aranżacja ogrodów
Od: "Justi" <j...@p...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że się wtrącę... :o)
Ale znalazłam, myślę, że ciekawą stronkę.

www.dig.pakiet24.pl

Ehh, kto nie chciałby mieć takiego ogródeczka... :o)

Pozdrawiam,
Justi

2. Data: 2002-05-09 14:23:40

Temat: Re: Aranżacja ogrodów
Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Justi" <j...@p...trzepak.pl> wrote in message
> Przepraszam, że się wtrącę... :o)
> Ale znalazłam, myślę, że ciekawą stronkę.
>
> www.dig.pakiet24.pl
>
> Ehh, kto nie chciałby mieć takiego ogródeczka... :o)

I obok takiego zameczku jeszcze krasnal gipsowy ...
Ja chyba jednak wole rosliny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-05-09 16:47:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justi" <j...@p...trzepak.pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam, że się wtrącę... :o)
> Ale znalazłam, myślę, że ciekawą stronkę.
>
> www.dig.pakiet24.pl
>
> Ehh, kto nie chciałby mieć takiego ogródeczka... :o)

JAAAAAAAA nie chcę!!!!!!!!! :-((((((((((((((((((
Pozdrawiam
Janusz
PS
Czegoś tak kiczowatego w jednej kupie chyba jeszcze nie widziałem.
Na dzień dobry zameczek na kamulcach , a w tle chyba obskurne baraki i
wieżowiec!
A gdzie krasnale???? chyba pospieprzały nie mogąc tego kiczu wytrzymać!
Oni tam piszą, ze mają EKSCYTUJĄCE rozwiązania. Prawdę gadają, bo są one na
tyle ekscytujące, że o mal z krzesła nie spadłem.
Piszą też głeboko słusznie, że " nie zawsze wykształcenie w danej dziedzinie
daje gwarancje na dobre rezultaty".
Ale na litość boską podstawówka jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Witrynkę OGRÓD obejrzałem też:
- kamienny trakt
- murek oporowy
- kamień w ogrodzie
- wylęgarnie komarów (Markowi-O się kłaniam) tzn. oczka wodne w większych
ilościach
Nooooo! interesujące ogrody. Kamulce i komary!!! brrrrr!

Krzysztof! Zdaje się, ze na Twojej stronie jest galeria kiczu. Skopiuj te
wykwity wyrafinownej elegancji ogrodowej koniecznie!
A Ty Justi mam nadzieję, że nie pracujesz w tej firmie.
Bo jeżeli jej reklama wyniknęła z Twojego poczucia humoru - to w porządku.
Pozdrawiam
Janusz
WYBACZCIE!!!!!

4. Data: 2002-05-09 17:00:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, że się wtrącę... :o)
> Ale znalazłam, myślę, że ciekawą stronkę.
>
> www.dig.pakiet24.pl
>
> Ehh, kto nie chciałby mieć takiego ogródeczka... :o)

A może one odstraszają skutecznie krety i nornice?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably
is."

5. Data: 2002-05-09 18:54:27

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]

Januszu, nie wiem, o co ci chodzi? Piekna architektura, piekna aranzacja kamieni...

Nie, nie, co ty, zartuje! Koszmar koszmarkow takie paskudztwo sobie
wsadzic do ogrodu, ale natychmiast pomyslalam, ze Niemcy, i Amerykanie
szczegolnie, kochaliby te zameczki, te duperszwance kamienne, te kaciki
przyrody - ach, jakby im sie to podobalo.
W niektorych wsiach amerykanskich mozna zobaczyc opony w ogrodzie
pomalowane na bialo z pelargoniami w srodku. A zeby bylo ladniej,
sciezki sa wyznaczone kamieniami tez pomalowanymi na bialo, a puszki po
kawie, oblepione sreberkiem, robia za pojemniki na tulipany, itp. Te
opony, zeby tak bylo elegancko, nacinane sa naokolo obrebu, zeby
sterczaly w gore takie trojkatne pipki naokolo otworu na kwiaty. A czy
wspomnialam motyle? Najwiekszym szalenstwem teraz sa sztuczne kamienie z
bateria sloneczna, na kamieniu siedzi wielki motyl i wachluje
skrzydlami, napedzanymi ta bateria.

Fuj, ide wziac prysznic po tym opisie.

Magdalena Bassett
Bezzamkowa i bezkrasnalowa

6. Data: 2002-05-09 19:45:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Najwiekszym szalenstwem teraz sa sztuczne kamienie z
> bateria sloneczna, na kamieniu siedzi wielki motyl i wachluje
> skrzydlami, napedzanymi ta bateria.
>
> Fuj, ide wziac prysznic po tym opisie.

No i tym sposobem odkryłaś nowa lukę rynkową.
Chyba się za to wezmę. ;-)
Bo to co robie, nie cieszy się wzięciem!
:-(
A motyle? I jeszcze ptaszki? I wszystko z bateria słoneczną w dupce ... no
właśnie?

7. Data: 2002-05-10 07:50:33

Od: "Rad" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak
>
> "Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably

Jestem ciekaw kto w tych zamkach straszy?

Pozdr
Radek

8. Data: 2002-05-10 08:08:14

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rad napisał:

> Jestem ciekaw kto w tych zamkach straszy?

Po nocach - Kniahini, jak zwykle...

Pozdrawiam, Anula :)

9. Data: 2002-05-10 10:45:10

Temat: Odp: Aranżacja ogrodów
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rad" <r...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> Jestem ciekaw kto w tych zamkach straszy?

Niedouczony projektant?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2002-05-12 11:22:54

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe, niezly kicz:
http://www.dig.pakiet24.pl/ogrody/65.JPG
Wyglada jak jajeczka "Obcego" ;-)

MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

stary sad
choroba jabłonki pomocy
Czarna porzeczka.