Archeologia

1. Data: 2005-12-08 08:06:26

Temat: Archeologia
Od: GosiaL <G...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie czy i gdzie można dostać coś w rodzaju zestawu małego
archeologa.
Z góry dziękuję

Gosia

2. Data: 2005-12-08 11:51:51

Temat: Re: Archeologia
Od: "Dorota C." <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaL napisał(a):
> Może ktoś wie czy i gdzie można dostać coś w rodzaju zestawu małego
> archeologa.
> Z góry dziękuję
>
> Gosia

mały paloentolog w Arkadi w Pandzie W-wa. Są to części dinozaura w
kostce , do odkopania, odskrobania i złożenia. 8 latek był zachwycony

pozdr.
Dorota

3. Data: 2005-12-08 11:58:51

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota C. wyklikał(a):
> mały paloentolog w Arkadi w Pandzie W-wa. Są to części dinozaura w
> kostce , do odkopania, odskrobania i złożenia. 8 latek był zachwycony

O! ujawnisz cenę ?
Miałabym problem "podchoinkowy" z głowy ;-)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

4. Data: 2005-12-08 12:21:38

Od: "Dorota C." <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):
> Dorota C. wyklikał(a):

> O! ujawnisz cenę ?
> Miałabym problem "podchoinkowy" z głowy ;-)

w Pandzie niestety ok. 60 pln
moze gdzies znajdzesz taniej....

ps. "w czasie odkopywania" przez dwa dni po 3 godzniy była w domu
absolutna cisza :))

pozdr.Dorota

5. Data: 2005-12-08 13:20:23

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota C." <d...@N...o2.pl> napisał

> mały paloentolog w Arkadi w Pandzie W-wa. Są to części dinozaura w kostce
> , do odkopania, odskrobania i złożenia. 8 latek był zachwycony

Kto jest producentem tej zabawki?
I czy 5-latek dałby sobie radę?

[czy ktoś to widział w Trójmieście?]

PozdrawiaM

6. Data: 2005-12-08 13:27:48

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" ...
> "Dorota C." <d...@N...o2.pl> napisał

> Kto jest producentem tej zabawki?
> I czy 5-latek dałby sobie radę?

Nieważne, mam 7latka do obdarowania :)) To kto produkuje to cudo?

> [czy ktoś to widział w Trójmieście?]

Nooooooooo?

PS
Nixe, a jak nie ma, to co zrobimy? :((((((

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

7. Data: 2005-12-08 16:04:10

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:439834db$1@news.home.net.pl>
Harun al Rashid <a...@o...pl> pisze:

> Nixe, a jak nie ma, to co zrobimy? :((((((

Ja mam w odwodzie jeszcze inny pomysł na prezent ;-)
Ale nie ukrywam, że ten zestaw młodego paleontologa to byłby strzał w
dziesiątkę, bo Jasiek jest właśnie na etapie miłości do dinozaurów i
wszystkiego, co jest z nimi powiązane (czy wszyscy chłopcy przechodzą ten
etap?)

--
PozdrawiaM

8. Data: 2005-12-08 16:24:08

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" pisze:

> Ja mam w odwodzie jeszcze inny pomysł na prezent ;-)

Ja nie :(
Ale dla siedmiolatka nie będzie takie trudne, wizyta w zabawkowym, i gotowe.

> Ale nie ukrywam, że ten zestaw młodego paleontologa to byłby strzał w
> dziesiątkę,

Ot, co.

> bo Jasiek jest właśnie na etapie miłości do dinozaurów i wszystkiego, co
> jest z nimi powiązane (czy wszyscy chłopcy przechodzą ten etap?)

Jeszcze nie spotkałam odszczepieńca :)) ale świat duży, pewnie gdzieś się
jakiś ukrywa.

9. Data: 2005-12-08 16:56:49

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziesiątkę, bo Jasiek jest właśnie na etapie miłości do dinozaurów i
> wszystkiego, co jest z nimi powiązane (czy wszyscy chłopcy przechodzą ten

Niektorym nie przechodzi ta milosc:),nasz dziewieciolatek od prawie 6 lat jest
tak zafascynowany dinozaurami,ze wie juz prawie wszystko o nich.Ma kilkanascie
ksiazek na ich temat,okolo 10 ulubionych stron w internecie,pokazny zbior
znaczkow pocztowych (pod choinke dostanie 4 nowe serie) i ani ja,ani André nie
rozmawiamy z nim na ten temat,bo zagina nas po 5 minutach. Jedyne co udalo nam
sie mu wyperswadowac,to pokoj w dinozaury: rok temu zobaczyl w katalogu
przywiezionym przez nas z Wlk.Brytanii m.in.tapety,obrazki,posciel i
inne "duperelki" z dinozaurami i wymarzyl sobie,ze uzbiera pieniadze i kupi
niektore rzeczy:tapete,posciel i kilka obrazkow.Cena za wszystko okolo 130
euro. Dal sie wreszcie przekonac argumentem,ze ktos musi jeszcze te tapety
polozyc (André zostal wtedy nagle "porazony paralizem" i mial dwie lewe rece :)
i tez potrzeba na to kasy,a my placic nie bedziemy. Teraz nie zaluje,bo kupil
sobie cala serie zabawek z dinozaurami.
Mlodszego tez powoli bierze,ale na razie w granicach rozsadku.

Pozdrawiam-Luiza oraz Jonathan'96 i Michael'99

==============
www.pol-ned.tk
==============

10. Data: 2005-12-09 15:12:17

Od: "Dorota C." <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Kto jest producentem tej zabawki?
> I czy 5-latek dałby sobie radę?

to było to :
http://www.brainydays.co.uk/brand/kidz-labs/kidz-lab
s-Dig-a-Dino-Skeleton-T-Rex.htm

w brązowych ładnych pudełkach. Nie pamietam jaka firma polska to
sprowadzala.

pozdr. DC

Choroba lokomocyjna
psy
matma
2-latka naćpana amfą...
Zajęcia basenowe z płetwonurkowania Kraków (market)