Archiwum grupy

1. Data: 2009-09-27 12:21:38

Temat: Archiwum grupy
Od: "Orka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiecie, czy coś się stało z archiwum grupy? Chciałam poguglać szydełkowe
wzory na prostokątny obrus, i aż mi się nie chce wierzyć, kiedy google
wypluwa "0 wyników" na hasło obrus w grupie pl.rec.robotki-reczne :((( Czy
tylko ja mam taki problem?

Orka

2. Data: 2009-09-27 13:50:14

Temat: Re: Archiwum grupy
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
google
> wypluwa "0 wyników" na hasło obrus w grupie pl.rec.robotki-reczne

Nie wciskaj guzika "szukanie zaawansowane", tylko po wypełnieniu
interesujących cię pól wciśnij enter z klawiatury.

3. Data: 2009-09-27 15:01:33

Od: "Orka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
> Nie wciskaj guzika "szukanie zaawansowane", tylko po wypełnieniu
> interesujących cię pól wciśnij enter z klawiatury.

Tak właśnie robię...
Wejdź w grupę "pl.rec.robotki-reczne", wpisz w pole wyszukiwania "obrus"
(wciśnij enter :) ) i sprawdź co wyskoczy-bo mi pokazuje komunikat:
Twoje zapytanie - obrus - nie pasuje do żadnego dokumentu

Sugestie:

- Sprawdź pisownię wszystkich słów.
- Spróbuj użyć innych słów kluczowych.
- Spróbuj użyć bardziej ogólnych słów kluczowych.
- Spróbuj użyć mniej słów kluczowych.
- Spróbuj przeprowadzić wyszukiwanie we wszystkich Grupach dyskusyjnych.
- Spróbuj przeprowadzić wyszukiwanie w wyszukiwarce Google.

Może to wina przeglądarki? nie wiem...
--
Orka

4. Data: 2009-09-27 15:35:40

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"obrus"
> (wciśnij enter :) ) i sprawdź co wyskoczy-bo mi pokazuje komunikat:

Mi pokazuje to:
http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8
&oe=utf-8&as_q=obru
s&as_epq=&as_oq=&as_eq=&num=10&scoring=&lr=&as_sites
earch=&as_qdr=&as_m
ind=1&as_minm=1&as_miny=2009&as_maxd=1&as_maxm=1&as_
maxy=2009&as_ugroup
=&as_usubject=&as_uauthors=&safe=off

Mam Liska.

5. Data: 2009-09-27 15:38:05

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Orka" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> "obrus"

A w zaawansowanym szukaniu grup to:
[...]
=pl.rec.robotki-reczne&as_usubject=&as_uauthors=&saf
e=off

6. Data: 2009-09-27 16:49:07

Od: "Orka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> s&as_epq=&as_oq=&as_eq=&num=10&scoring=&lr=&as_sites
earch=&as_qdr=&as_m
> ind=1&as_minm=1&as_miny=2009&as_maxd=1&as_maxm=1&as_

Tak- "obrus" na marancie, kaiem i innych kuferkach, a ja chciałam znaleść
tylko i wyłącznie w postach na naszej grupie, bo wiem, że dziewczyny kiedyś
podawały różne linki. No cóż, okazało się, że przez 10 lat korzystania z
internetu niewiele się nauczyłam :(
Dziękuję

--
Orka

7. Data: 2009-09-30 07:15:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka pisze:

> Tak- "obrus" na marancie, kaiem i innych kuferkach, a ja chciałam znaleść
> tylko i wyłącznie w postach na naszej grupie, bo wiem, że dziewczyny kiedyś
> podawały różne linki.

To niestety musisz wejść w szukanie zaawansowane, jeśli chcesz znaleźć
tylko z grupy robótkowej. Choć nie miej wielkiej nadziei, że Ci sie uda
coś znaleźć.

No cóż, okazało się, że przez 10 lat korzystania z
> internetu niewiele się nauczyłam :(
> Dziękuję

To nie Twoja wina, tylko google, które ciągle, nie wiadomo po co zmienia
wyszukiwarkę. Niestety na gorsze.
A oto najlepszy dowód: chciałam znaleźć w google mojego posta z tej
grupy, w którym tłumaczyłam jak korzystać z szukania zaawansowanego. I
nie udało mi się. Google nie pokazuje żadnych moich postów z ubiegłych
dwóch lat. A co śmieszniejsze przy podaniu dwukrotnie takich samych
warunków wyszukiwania wyrzucił inne wyniki. Program, który działa nie
deterministycznie to można o kant d. potłuc.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2009-09-30 07:26:37

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po długich bojach z google udało mi się znaleźć tego maila:

http://groups.google.pl/group/pl.rec.robotki-reczne/
browse_thread/thread/d65237e85a79f480/33e872ae4a125b
55?hl=pl&q=google+group:pl.rec.robotki-reczne+author
:Beata+author:Mateuszczyk

I skrócony link:
http://tnij.com/pzhdh

I dobra rada. Przy szukaniu zaawansowanym należy wybierać opcję: pokaż
wiadomości napisane kiedykolwiek. Jak próbowałam szukać postów tylko z
ostatnich dwóch lat, to nic nie znajdował, mimo podania identycznych
warunków wyszukiwania.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2009-09-30 14:53:42

Od: Inez <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też się załamałam szukając czegoś w archiwum.
Wykombinowałam taki link:
http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8
&safe=off&q=szukam+group%3Apl.rec.robotki-reczne&btn
G=Szukaj&sitesearch=
Na stronie zamiast "szukam" trzeba wpisać to co chcemy znaleźć :)
Inaczej już nie umiem ;)
Inez

Wykrój sukienki
[xxx] Gdańsk?