Aresztowanie Romana G

1. Data: 2006-04-22 12:45:14

Temat: Aresztowanie Romana G
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krapkowiczanin, 35-letni szanowany pedagog Roman G., ławnik, został
zatrzymany przez policjantów kryminalnych z Warszawy za posiadanie
materiałów o treści pedofilskiej.

Pamiętam jak dość radykalnie wypowiadał się na tematy związane z
wychowaniem dzieci.
Z mojej strony bez komentarza bo nie za bardzo wiem, jak się do niego
zabrać.

http://krapkowice.net/kurier,art,id_7457

Ewa

2. Data: 2006-04-22 12:53:07

Temat: Re: Aresztowanie Romana G
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2d8gn$deb$1@news.onet.pl>
zona alberta <r...@o...pl> pisze:

> [...]
> wychowaniem dzieci.
> Z mojej strony bez komentarza bo nie za bardzo wiem, jak się do niego

Nieźle :-/
To na pewno ten tutejszy Roman G.?

--
Nixe

3. Data: 2006-04-22 12:57:47

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał
| Pamiętam jak dość radykalnie wypowiadał się na tematy związane z
| wychowaniem dzieci.
| Z mojej strony bez komentarza bo nie za bardzo wiem, jak się do niego
| zabrać.

może to zbieg okoliczności ?
Jakoś nie mogę uwierzyć że to ten "nasz" Roman G.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

4. Data: 2006-04-22 13:00:37

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote:

> może to zbieg okoliczności ?
> Jakoś nie mogę uwierzyć że to ten "nasz" Roman G.

Nie wiem, powtarzam za gazetą. Jednakże dużo tych uznanych pedagogów
Romanów G. w opolskiem :(

--
Ewa

5. Data: 2006-04-22 13:02:45

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Nieźle :-/
> To na pewno ten tutejszy Roman G.?

Linka podałam za forum "Dla nauczycieli" na GW - niestety forum jest
zamknięte. Tam dziewczyny są pewne, że to on - poodwoływał spotkania
zaplanowane w tym okresie. Dużo tych zbiegów okoliczności jak na dwóch
Romanów G. z opolskiego.

Ewa

6. Data: 2006-04-22 13:03:59

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Nixe* napisał(a),a było to tak:

> Nieźle :-/
> To na pewno ten tutejszy Roman G.?

Nixe wytłumacz jak krowie na pastwisku o jakim tutejszym Romanie mowa?
Albo ja mam zaćmienie , albo serio nie wiem o kim mowa :-((

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

7. Data: 2006-04-22 13:11:18

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik wrote:

> Nixe wytłumacz jak krowie na pastwisku o jakim tutejszym Romanie mowa?
> Albo ja mam zaćmienie , albo serio nie wiem o kim mowa :-((

Roman G., grupowicz. Forum też mu zamknęli.

Ewa

8. Data: 2006-04-22 13:23:59

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał
| Nixe wytłumacz jak krowie na pastwisku o jakim tutejszym Romanie mowa?
| Albo ja mam zaćmienie , albo serio nie wiem o kim mowa :-((

Ja nie Nixe ale poszukałam dla Ciebie :
http://tinyurl.com/kjlt9

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

9. Data: 2006-04-22 13:26:32

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:

> Nie wiem, powtarzam za gazetą. Jednakże dużo tych uznanych pedagogów
> Romanów G. w opolskiem :(

Dodam jeszcze, że IP miał swego czasu też krapkowickie.

--
Ewa

10. Data: 2006-04-22 13:47:07

Od: "Moemi" <m...@b...tego.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dodam jeszcze, że IP miał swego czasu też krapkowickie.

Podajesz taką informację nie mając 100% pewności. Z konsekwencji też pewnie
nie zdajesz sobie sprawy :\

M.

Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje