Aresztowanie Romana G

11. Data: 2006-04-22 13:50:27

Temat: Re: Aresztowanie Romana G
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moemi wrote:

Spodziewałam się takiego posta.

> Podajesz taką informację nie mając 100% pewności.

Mam 99. Dlatego nie podałam nazwiska.

> Z konsekwencji też
> pewnie nie zdajesz sobie sprawy :\

Zdaję. Jeśli trzeba będzie przeproszę.

--
Ewa

12. Data: 2006-04-22 13:56:24

Od: "Moemi" <m...@b...tego.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moemi wrote:
>
> Spodziewałam się takiego posta.

> Mam 99. Dlatego nie podałam nazwiska.

> Zdaję. Jeśli trzeba będzie przeproszę.

Nie pisałam tylko o Tobie.

M.

13. Data: 2006-04-22 14:38:24

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moemi wrote:

> Nie pisałam tylko o Tobie.

O kim jeszcze? Poczytaj i tutaj - kolejny zbieg okoliczności
http://tiny.pl/grln

Ewa

14. Data: 2006-04-22 18:18:34

Od: "micrus" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moemi wrote:

pamieacie, jak nikt nie mógł uwierzyc z winę pewnego dyrgenta choru
chłpięcego? a njazacieklej bronili go rodzice dzieci, z którymi miał do
czynienia? podobną postawe widać w reakcjach nauczycieli w przytoczonym
linku

po prostu słow brak.....

15. Data: 2006-04-22 18:46:57

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2dcpo$77u$1@nemesis.news.tpi.pl>
Moemi <m...@b...tego.vp.pl> pisze:

> Nie pisałam tylko o Tobie.

A o kim jeszcze?
Przecież zwróciłaś się do Ewy personalnie "Z konsekwencji też pewnie nie
zdajesz sobie sprawy", a nie pisałaś bezosobowo.

--
Nixe

16. Data: 2006-04-22 19:11:25

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e2ds55$fcc$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): micrus z adresu <g...@c...com> napisał(a):

> [...]
> chłpięcego? a njazacieklej bronili go rodzice dzieci, z którymi miał
> do czynienia? podobną postawe widać w reakcjach nauczycieli w

Ku ścisłości i degeneralizacji - też jestem nauczycielem :)

--
Ewa

17. Data: 2006-04-22 20:32:26

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Apr 2006 15:02:45 +0200, zona alberta napisał(a):

> Linka podałam za forum "Dla nauczycieli" na GW - niestety forum jest
> zamknięte. Tam dziewczyny są pewne, że to on - poodwoływał spotkania
> zaplanowane w tym okresie. Dużo tych zbiegów okoliczności jak na dwóch
> Romanów G. z opolskiego.

Dopiero teraz się zorientowałam, że "nasz" Roman to ta sama osoba, która
miała prowadzić warsztaty dla nauczycieli w naszej szkole.
--
Elżbieta

18. Data: 2006-04-22 21:42:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zona alberta" <r...@o...pl> wrote in message
> Krapkowiczanin, 35-letni szanowany pedagog Roman G., ławnik, został
> zatrzymany przez policjantów kryminalnych z Warszawy za posiadanie
> materiałów o treści pedofilskiej.
>
> Pamiętam jak dość radykalnie wypowiadał się na tematy związane z
> wychowaniem dzieci.
> Z mojej strony bez komentarza bo nie za bardzo wiem, jak się do niego
> zabrać.

to lepiej nie komentuj bo dostaniesz " w leb".

iwon(k)a

19. Data: 2006-04-23 01:09:55

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta"

> Roman G., grupowicz. Forum też mu zamknęli.
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=14486

Sam zamknął. Napisał, że został zwolniony, ma status podejrzanego, jest
niewinny, zamierza walczyc o dobre imię i prosił forumowiczów o opinię w
sprawie dalszego istnienia forum. Po kilku dniach zlikwidował forum.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

20. Data: 2006-04-23 14:08:26

Od: "Małgorzata /Alia/ Majkowska" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Pamiętam jak dość radykalnie wypowiadał się na tematy związane z
> wychowaniem dzieci.
> Z mojej strony bez komentarza bo nie za bardzo wiem, jak się do niego
> zabrać.

Tylko nie bijcie od razu i nie wyciągajcie Puchatka.
Nie rozumiem w jaki sposób fakt bycia pedofilem kłóci się z
posiadaną wiedzą na temat wychowania dzieci?
Moim zdaniem, by być _skutecznym_ pedofilem trzeba mieć bardzo
szeroką wiedzę na temat wychowania, psychologii dziecięcej i
sposobów postępowania z dzieckiem... czyli najskuteczniejszy pedofil
to pedagog lub psycholog dziecięcy.

Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje