Aresztowanie Romana G

21. Data: 2006-04-23 14:52:17

Temat: Re: Aresztowanie Romana G
Od: "iwonek12" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dopiero teraz się zorientowałam, że "nasz" Roman to ta sama osoba, która
> miała prowadzić warsztaty dla nauczycieli w naszej szkole.

A jaka miała być tematyka tych warsztatów?

Iwona

22. Data: 2006-04-23 17:26:21

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Apr 2006 16:52:17 +0200, iwonek12 napisał(a):

> A jaka miała być tematyka tych warsztatów?
>
> Iwona

Coś o prawach nauczycieli.
--
Elżbieta

23. Data: 2006-04-23 17:41:11

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:1...@t...googl
egroups.com,
Małgorzata /Alia/ Majkowska <m...@g...com> napisał(a):

> Tylko nie bijcie od razu i nie wyciągajcie Puchatka.
> Nie rozumiem w jaki sposób fakt bycia pedofilem kłóci się z
> posiadaną wiedzą na temat wychowania dzieci?
> Moim zdaniem, by być _skutecznym_ pedofilem trzeba mieć bardzo
> szeroką wiedzę na temat wychowania, psychologii dziecięcej i
> sposobów postępowania z dzieckiem... czyli najskuteczniejszy pedofil
> to pedagog lub psycholog dziecięcy.

Witaj Małgosiu, w wątku - czy mnie jeszcze pamietasz już bałam się odezwać
;-)

Na pewno znajomość (zwłaszcza czynna) psychologii dziecięcej pomaga w
zrozumieniu potrzeb dzieci i ułatwia dotarcie do dzieci - co akurat w
przypadku pedofila nie jest pożądane, ale nie zmienia to faktu, że czasami
wypowiadał się jak na psychologa dziecięcego trochę zbyt radykalnie (jak dla
mnie).

pozdrawiam Tatiana
--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.
/Henri Monnier/

24. Data: 2006-04-24 07:12:19

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *złośliwa* napisał(a),a było to tak:

> Ja nie Nixe ale poszukałam dla Ciebie :
> http://tinyurl.com/kjlt9

Dzięki Kasiu. Nie zwróciłam uwagi zbytniej na tego pana, więc dlatego może
nie kojarzyłam

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

25. Data: 2006-04-24 07:17:30

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Małgorzata /Alia/ Majkowska* napisał(a),a było to tak:

> Nie rozumiem w jaki sposób fakt bycia pedofilem kłóci się z
> posiadaną wiedzą na temat wychowania dzieci?

Wiesz ostatnio byłam w bibliotece miejskiej i chciałam wypożyczyć poradniki
pana S. Panie dziwnie na mnie spojrzały i " jest pani pewna, że chce te
książki. Chyba nie chce pani krzywdzić własnego dziecka"
Szkoda gadać

26. Data: 2006-04-24 07:54:13

Od: "iwonek12" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> wypowiadał się jak na psychologa dziecięcego trochę zbyt radykalnie (jak

Ale Roman G. nie jest psychologiem (chyba, że czegoś nie wiem ;)). Natomiast
zdecydowanie nie podoba mi się jego filozofia wychowywania dzieci, bowiem
uznaje on znaczną przewage kija nad marchewką...

pozdr.
Iwona

27. Data: 2006-04-25 08:54:18

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *krys* napisał(a),a było to tak:

> Ja bym odpaliła, że jakbym chciała krzywdzić dziecko, to poprosiłabym o
> książki obecnej pani Rzecznik Praw Dziecka:->

Ja tylko ładnie zapytałam czy ta pani przypadkiem nie oszalała.

28. Data: 2006-04-25 10:50:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik napisał(a):

> [...]

Ja bym odpaliła, że jakbym chciała krzywdzić dziecko, to poprosiłabym o
książki obecnej pani Rzecznik Praw Dziecka:->
Justyna
GG 6756000

Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje