Ariston

1. Data: 2001-04-08 12:19:44

Temat: Ariston
Od: "Katarzyna Kikowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chcę kupić piekarnik i płytę gazową pod zabudowę tej firmy. Może ktoś z
grupowiczów już takowy posiada i doradzi, lub odradzi.
I jeszcze zlewozmywak jaki lepszy metalowy, czy krzemionka z granitem.
Doradźcie proszę.
Pozdrawiam. Kasia.

1. Data: 2001-04-08 18:19:50

Temat: Re: Ariston
Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mozna wiedziec dlaczego akurat Ariston. chcesz te firme czy masz jakies
konkretne wymagania?

Co do zlewozmywaka - kwestia raczej gustu i jakosci konkretnego egzemplarza,
a nie materialu.

H.

Użytkownik Katarzyna Kikowska <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9apknu$am6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-04-08 20:22:59

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kikowska wrote:

> I jeszcze zlewozmywak jaki lepszy metalowy, czy krzemionka z granitem.

cenowo czy użytkowo?
mam awersję do "kamiennych" zl;ewów
gdybym miał wybór, wybrałbym stalowy (ale nie gładki ino z
mikrowgłebieniami)

Podobają misię Franke, ale na razie miłość jest niespełnuionma

sadyl

1. Data: 2001-04-08 21:09:00

Temat: Odp: Ariston
Od: "Agatka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice posiadaja plyte gazowa Ariston. Nie wiem dokladnie jaki to
model, ale uklad palnikow jest nieco odmienny od tradycyjnego ( ::).
Polecam wiec tradycujny uklad, gdyz na tym nie mieszcza sie garnki, aja
osobiscie pare razy oparzylam paluszki. Nie ma to jak stare i wyprobowane.

1. Data: 2001-04-08 21:18:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał...

> [...]
> mikrowgłebieniami)
>
> Podobają misię Franke, ale na razie miłość jest niespełnuionma

A ja mam w domu franke właśnie z fragranitu, a w poprzednim mieszkaniu
miałam taki stalowy z mikrowgłębieniami... Teraz jestem bardziej
zadowolona - łatwiej się utrzymuje w czystości...
Wyobraź sobie np. podchodzisz do zlewy na moment - np. umyć jakieś owoce...
zlew jest czysty - wypucowany... jak masz metalowy, to po takim każdym
puszczeniu wody musisz go do sucha wytrzeć, bo widać zacieki, a na
fragranicie nic nie widać...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-08 23:46:45

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> [...]
> zlew jest czysty - wypucowany... jak masz metalowy, to po takim każdym
> puszczeniu wody musisz go do sucha wytrzeć, bo widać zacieki, a na

Dlatego marzę o zlewie stalowym ale z fakturą porowata

trudno miiiteraz weiecejn tlumaczyc bom uwalony jako dzZwonekl

sayl

1. Data: 2001-04-09 01:22:19

Od: "BeataSz" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> A ja mam w domu franke właśnie z fragranitu, a w poprzednim mieszkaniu
> miałam taki stalowy z mikrowgłębieniami... Teraz jestem bardziej
> zadowolona - łatwiej się utrzymuje w czystości...

Zgadzam sie z Joanna, stalowy zlew moze doprowadzic perfekcjoniste do
szalenstwa (widoczne zacieki), no i latwo go zarysowac. Nie wiem, czy owe
mikrowglebienia sa bardzo pomocne. Mialam okazje uzytkowac i stal, i
"kamien" i do wlasnej kuchni wybralabym ten drugi. Tylko ta cena...

Beata

1. Data: 2001-04-09 07:18:13

Od: "Katarzyna Kikowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Właśnie ta odmienna płyta gazowa bardzo mi się podoba, układ palników tworzy
romb - i stąd zainteresowałam się tą firmą.

1. Data: 2001-04-09 07:18:28

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wlasnie posiadam plyte gazowa Ariston, tak ana cztery palniki - pokretla
sa umieszcone z przodu /wg mnie to zaleta/ i zapalarka jest w przycisku -
nie narzekam, piekarnika jeszcze nie mam ale zamierzam w niedlugim czasie
kupic-
plyta jest stalowa "inox" pieknie wyglada /jak jest czysta - ale przeciez
po to sie ja myje a po myciu /to juz moj patent/ przecieram ja /jak rowniez
wszystkie stalowe elementy armatury/ olejkiem nawilzajacym do ciala , po
opalaniu firmy Avon /to nie jest reklama/ - zauwazylem ze trudniej osadza
sie kamien i brud i pozniej latwiej sie wyciera

1. Data: 2001-04-09 07:56:26

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BeataSz" <b...@h...com> napisał...

> [...]
> mikrowglebienia sa bardzo pomocne. Mialam okazje uzytkowac i stal, i
> "kamien" i do wlasnej kuchni wybralabym ten drugi. Tylko ta cena...

Cena zabójcza, ale franke raz na rok robi pikniki promocyjne, nie dość, że
można się najeść kiełbachy z grila za darmo to i zlewozmywaki można kupić za
pół ceny - prosto z magazynu... Ale to raczej tylko dla Warszawiaków, bo to
się odbywa kilka km od Janek...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl