Re: Arszenik w ryzu

Newsgroups: pl.rec.kuchnia,pl.sci.chemia
Subject: Re: Arszenik w ryzu
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Sep 2018 20:28:56 GMT

J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> https://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/uwag
a-wafle-ryżowe-są-trujące/ar-AAwgi4O

> "Szwedzka Agencja do spraw Żywności wydała komunikat, w którym
> ostrzega przed spożywaniem wafli ryżowych. Otóż, na podstawie
> ostatnich badań naukowcy stwierdzili, że wafle sygnowane przez
> większość marek zawierają w swoim składzie dużo więcej arszeniku niż
> pozwalają na to ustalone normy."
>
> Ki czort - ryz z natury zawiera duzo arsenu, czy Chinczycy doprawiaja
> trutką na szczury, albo uprawiaja na jakims podejrzanym polu.
>
> No bo chyba do produkcji wafli nie uzywa sie arsenu ?

Nie wiem, kto toto jadł. Przecież toto po pierwszym ,,gryzie" przyprawia o
torsje. Paskudztwo nad paskudztwami!
Raz kupiłam, nadgryzłam - poszło dla ptaków. Tyle, że teraz mam poczucie
winy, że ptaszki arsenem trułam :-(

--
XL jeżeli coś mi nie smakuje lub sprawia ,,dziwne" smakowe wrażenie, ufam
swoim kubkom smakowym jak osobistej ochronie i nie jem - zwierzęta to mają,