Re: Arytmia

From: p?rform?rka <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Arytmia
Date: Sat, 1 Jan 2011 09:21:15 -0800 (PST)

On 1 Sty, 17:12, "adam" <a...@p...onet.pl> wrote:

> Lekarz rodzinny zalecil mi na poczatek Hydroksyzyne, ale jak wynika z opisu ona
> moze wlasnie wywolywac arytmie. Wiec polecil mi Relanium 2mg 2x dziennie. Jak je
> bralem, to bylo lepiej z arytmia. No ale przeciez nie mozna w nieskonczonosc
> brac Relanium. Wiec inny lekarz zalecil mi Isoptin, tylko ze po nim bola mnie
> dziasla, natomiast arytmia troche sie uspokaja i cisnienie w normie. Wiec
> jeszcze inny lekarz polecil Propranol, a jeszcze inny Belatoc zok 50. Efekt jest
> taki, ze nie biora nic, a dolegliwosci arytmiczne sa.
> [...]

Twierdzisz, że podczas EKG została u ciebie
zdiagnozowana tachykardia zatokowa, czyli przyśpieszony
rytm serca. Ta dolegliwość jest dość powszechna i można
ją wywoływać szereg czynników jak choćby stres ,kawa,
również niewydolność serca. Jednak
gdyby to było coś poważnego, czyli mówiąc prościej- jakaś wada-
to zapewne nie dożyłbyś z tymi dolegliwościami 30 lat jak twierdzisz.
Na serce umiera się dość szybko i boleśnie.
Gdybyś miał powiedzmy migotanie przedsionków czy komór, co jest
jakimś tam powodem do obaw, to Ekg by to wyłapało. Nie pisałeś
natomiast o holterze, z który odczyt jest podstawą w diagnozie tych
subiektywnych
odczuć o których piszesz. W twoim wieku i dla własnego spokoju
powinieneś szarpnąć się na kompleksowe diagnostykę tego
organu - jeśli nie na fnz to prywatnie.
Leki które podałeś mają za zadanie uspokoić ci serce
jednym z powszechniej stosowanym jest właśnie Propranol, ale
jest jedno ale... Mianowicie nie każdy lek każdemu służy to jest
prawda oczywista,
dlatego to ty masz sam siebie obserwować i pozostać przy
najskuteczniejszym.
Ulotek zaś, nie czytaj zbyt namiętnie, ponieważ tam muszę
zamieścić wszelkie prawdopodobne objawy niepożądane,nawet te 1;1000
które
de facto ciebie, wcale nie muszę nigdy dotyczyć - rozumiesz- piszą na
wyrost,
tak stanowi prawo.
Ty masz poinformować lekarza o dodatkowych schorzeniach i lekach
jakie na nie przyjmujesz a jego zadaniem jest myśleć o ich interakcji
i innych ewentualnościach.
--
p?rform?rka