Re: Astma + polipy

From: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Astma + polipy
Date: Thu, 25 Oct 2001 14:43:43 +0200

On Wed, 24 Oct 2001, Henryk Rozycki wrote:

> [....]
>
> Chyba salicylowy :-)
> Pozdrawiam,

jest to prawda w astmie aspirynowej czesto wspolistnieja polipy nosa
i dosc charakterystyczna oprocz nadwrazliwosci na pochodne kwasu
salicylowego jest takze nadwrazliwosc na dozylny hydrokortyzon przy
tolerancji innych preparatow sterydowych.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]